A Verhagen

Vriendelijk telefonisch contact, wegens omstandigheden een late levering en helaas 1 verkeerd paar schoenen ontvangen, maar op basis van de eerdere positieve ervaringen toch zeker een voldoende!

Stella Stegeman

Na het verkeerd lopen van een bestelling is mij een mooie compensatie geboden. Wellicht zal ik in de toekomst toch weer een bestelling plaatsen. Service klinkt dus als n klok!

Maddy

Sneackers gekocht, helaas een fout bij levering. Er zaten andere sneakers in de doos dan besteld. Op eigen kosten retour gestuurd.
Contact opgenomen en klacht is super afgehandeld. Ik heb een...
Contact opgenomen en klacht is super afgehandeld. Ik heb een tegoedbon van 50 euro gekregen die ik vrij mocht besteden in de shop! Inmiddels super leuke, perfecte laarsjes mogen ontvangen, heel erg blij mee! Top geregeld😍

Hanna

Goed concept, snelle levering, kwalitatief mooie schoenen

steven kuiper

Overzichtelijke website en prima service. Zeer snel geleverd!

Onno Mundt

Leuke schoenen voor een mooie prijs.

Martin BAYARD

Tres simple à utiliser et expedition rapide.

Marien Adams

Dit was de derde keer dat ik iets bestelde bij 95Percent. De eerste twee keer was het perfect, de derde keer heel slecht. De levering liet heel lang op zich wachten (bijna twee weken) en de... Dit was de derde keer dat ik iets bestelde bij 95Percent. De eerste twee keer was het perfect, de derde keer heel slecht. De levering liet heel lang op zich wachten (bijna twee weken) en de communicatie hierover was ook zeer matig. De bestelde laarzen waren ook slecht, één laars glad leer en de andere pluizig. Ik heb de laarzen 30 september teruggestuurd, maarde retour is nog niet afgehandeld. Ik hoop dat het bedrijf de problemen snel oplost, want ik sta achter het concept.
Het bedrijf heeft het geweldig opgelost en aangetoond dat de klant serieus wordt genomen. Een voorbeeld van klantgerichtheid.

Rien Drabbe

Verkeerde schoenen gekregen damesschoenen ipv heren ecco maat 47 diverse mailtjes maar er gebeurt niets veel werk aan foto opsturen straks naar post.nl en wachten op mijn geld jammer

Zwana De Vries

Levering duurde wat langer. 1 product klopte niet maar het herstel en snelheid van correctie was zeer goed.