Jelle Bouma

Goede ervaringen. Al 3 keer schoenen gekocht. Eén keer te klein maar terugsturen was makkelijk.
Repair -re-use!

Paulien Luhen

Erg tevreden. Snelle levering en mooie schoenen

Hans Schopen

Alles correct

Onno Aras

Was ontevreden met mijn eerste bestelling maar dit bedrijf is echt klantvriendelijk, meelevend en meedenkend voor een oplossing en tevredenheid van zijn klanten. Dat verdient zeker een compliment... Was ontevreden met mijn eerste bestelling maar dit bedrijf is echt klantvriendelijk, meelevend en meedenkend voor een oplossing en tevredenheid van zijn klanten. Dat verdient zeker een compliment (vooral in deze tijden), dus ik ben super tevreden met de oplossing die ze mij aangeboden hebben en ik ga 95cents aanbevelen aan mijn vrienden en collega's.

Judy

Ipv de beloofde 'volgende dag in huis' heb ik weken gewacht op mijn bestelling. Het zou komen door een verhuizing, waar ik alle begrip voor had maar dat ik hier zelf naar moest vragen en er... Ipv de beloofde 'volgende dag in huis' heb ik weken gewacht op mijn bestelling. Het zou komen door een verhuizing, waar ik alle begrip voor had maar dat ik hier zelf naar moest vragen en er vervolgens vanuit de klantenservice steeds meerdere loze beloftes gemaakt werden over wanneer het verzonden en/of bezorgd zou worden vind ik echt schandalig.
Van de 3 paar die ik besteld had waren bij 1 paar schoenen de zolen zo schuin versleten dat dit een x-benen houding veroorzaakte, dat zou niet meer verkocht mogen worden!

Ton Uphof

Grappig bedrijf dat met ‘niet nieuwe schoenen’ op de markt is verschenen. Ben er zeker blij mee! Mijn schoenenrek staat vol met een diversiteit aan schoenen.

Yvonne

95 percent is een goede webshop

Paul Wenting

Ik heb positieve ervaringen met 95 percent. ik vind de kwaliteit/prijs ook goed.

Diny Schutte

Meer dan goed.