Trix Van Vliet

Goede service en betaalbare schoenen

Petra Zwierzina

Met 1 woord super

Diana Van Nugteren

Na retour zending nieuwe schoenen besteld met korting. Vandaag alles ontvangen alles is goed opgelost.

Nicole Vermast

Duidelijke foto's, product zoals omschreven, snelle levering

Ineke Olgers-Arts

Prachtige als nieuwe laarsjes voor een mooie prijs

Corline

Helaas waren mijn drie sterren schoenen toch niet zo goed als verwacht. Er zat al een gat in bij aankomst. Ik mocht de schoenen op kosten van 95percent laten repareren, maar de schoenmaker raadde... Helaas waren mijn drie sterren schoenen toch niet zo goed als verwacht. Er zat al een gat in bij aankomst. Ik mocht de schoenen op kosten van 95percent laten repareren, maar de schoenmaker raadde het af omdat de schoenen ook al duidelijk andere gebruikssporen hadden en het de vraag was of er niet op een andere plek zwakte was ontstaan door het gat.
De klantenservice reageert wel snel en het retourneren kon via verschillende diensten. Helaas duurde het verwerken van het retour erg lang (zou door de verhuizing komen). Ik had goede hoop op een blijde ervaring, maar ik heb wel het idee dat het een uitzondering is. Dus ik ga het waarschijnlijk nog wel een kans geven, omdat ik het idee achter het bedrijf wel goed vind. Wie weet komt er dan een dikke 10 uit. Nu een 7 voor de snelle en vriendelijke reacties en de geboden oplossingen.

Kayleigh

De verzending duurde echt ontzettend lang, terwijl op de website stond dat ze volgende dag binnen zouden zijn. De schoenen zijn erg mooi. En ze hebben een nette compensatie gedaan. Ook het concept... De verzending duurde echt ontzettend lang, terwijl op de website stond dat ze volgende dag binnen zouden zijn. De schoenen zijn erg mooi. En ze hebben een nette compensatie gedaan. Ook het concept vind ik fantastisch.

D. S

Schoenen zijn zoals gefotografeerd en beschreven; heel goed

René van Iersel