Natascha Tiebackx

Prachtige schoenen en mooi dat schoenen een 2e kans krijgen! Nette service, bij vragen keurig antwoord weetr terug. Ik ben zeer tevreden.

Isabell Muller

Goede service en correcte manier van handelen

Monique Gerardu

Ik heb blijkbaar op het verkeerde moment een bestelling geplaatst. Ze waren midden in een verhuizing. Kan het dus eigenlijk niet goed beoordelen, omdat ik 4 keer een andere bezorgdatum heb... Ik heb blijkbaar op het verkeerde moment een bestelling geplaatst. Ze waren midden in een verhuizing. Kan het dus eigenlijk niet goed beoordelen, omdat ik 4 keer een andere bezorgdatum heb doorgekregen en al met al 2 weken heb moeten wachten.

Cathri Mintjes

Duidelijke foto's en ook informatie. Wel jammer dat ik bij mijn 1e bestelling niet gelijk te horen kreeg dat mijn bestelling wegens overhuizing niet gelijk geleverd kon gaan worden. Ik heb dit,... Duidelijke foto's en ook informatie. Wel jammer dat ik bij mijn 1e bestelling niet gelijk te horen kreeg dat mijn bestelling wegens overhuizing niet gelijk geleverd kon gaan worden. Ik heb dit, nadat ik zelf gebeld heb pas te horen gekregen

Belinda Herkert

Snelle service goede producten

Judith

Veel keuze en snelle levering

Stephanie Mackenzie

Normaliter prima, maar nu 3 weken gewacht op levering

Marco Akkermans

Mooie schoenen voor een mooie prijs