Theo Wanders

Prima service

Rens

Jammer dat ze een papieren sticker (label) op geschuurd leer plakken. De sticker kon ik niet verwijderen zonder dat ie een vlek achterliet. Ik heb 10% refund gekregen maar de vlek is er niet uit... Jammer dat ze een papieren sticker (label) op geschuurd leer plakken. De sticker kon ik niet verwijderen zonder dat ie een vlek achterliet. Ik heb 10% refund gekregen maar de vlek is er niet uit gegaan. Heel jammer.

Maurice

Slechte communicatie. "Vandaag besteld morgen in huis". Ik wacht al 6 dagen en hoor enkel ja sorry we zijn aan het verhuizen. Haal dan *** de betreffende tekst van je website.

*edit 25...

*edit 25 sept. Na talloze excuses in veel mailverkeer nog steeds niets opgeschoten. Ik heb mijn 30% retour op aankoopbedrag nog niet gezien. Tevens een 20%kortingsbon, fijn dankjewel maar waarom zou ik nogmaals iets kopen bij een firma die zelfs haar eigen verhuizing niet kan regelen.

S. Schot

Prima service en levering zeker een rede om vaker te bestellen!

Rik van Veelen

Prima service. Snelle levering en geld snel terug.

Elisabeth Mackaaij-Veerkamp

Ruime keuze en snelle levering. Prima klanten service. Alleen maar goede ervaringen!

Ilse Simenon

Degelijke schoenen tegen mooie prijzen.