Tom Schorsch

Ik heb een bestelling gedaan ,maar naar 10 dgn. Nog niks ontvangen.2 x gebeld zou terug gebeld worden maar niks meer gehoord.Alles is nu prima opgelost en ik heb een GRATIS paar schoenen... Ik heb een bestelling gedaan ,maar naar 10 dgn. Nog niks ontvangen.2 x gebeld zou terug gebeld worden maar niks meer gehoord.Alles is nu prima opgelost en ik heb een GRATIS paar schoenen gekregen.Dit is echt service, bedankt.mvrgr Tom .

Galina Spermon

Goeie service,bestelling volgende dag al in huis

Berlinda Van der Auwera

Al 3 paar schoenen gekocht

Noortje

Erg goede missie qua duurzaamheid! Het pakketje was helaas kwijtgeraakt nadat 95percent het had verzonden. Maar ze hebben dit goed opgepakt en we zijn tot een goede oplossing gekomen. Kortom ik zou... Erg goede missie qua duurzaamheid! Het pakketje was helaas kwijtgeraakt nadat 95percent het had verzonden. Maar ze hebben dit goed opgepakt en we zijn tot een goede oplossing gekomen. Kortom ik zou ze zeker aanbevelen! Fijn en goed contact via mail en telefonisch.

Jeroen Blankenzee

1 paar was goed maar te klein hoewel was aangegeven dat ze een maat groter vielen.... 't 2 paar een maat groter. Past ik ook niet maar de lip van de laars lag los in de doos en de flap die dat zou... 1 paar was goed maar te klein hoewel was aangegeven dat ze een maat groter vielen.... 't 2 paar een maat groter. Past ik ook niet maar de lip van de laars lag los in de doos en de flap die dat zou moeten afdichten zat maar half vast. Er was niks gerepareerd aan en dat werd verkocht als kleine gebruikssporen

Henk van Beijnen

Top bedrijf Lossen alles goed op

Gerard

Prima webshop en overzichtelijke site. Snel en goed geleverd. Goede producten en mooi initiatief.

jimmy jacobs

Zeer goed..mooie schoenen precies volgens beschrijving

Cora Bugter

Goede service en betaalbare schoenen