Suzan

Altijd positief

Ineke Bais

De waren zijn correct ingepakt. De retouren zijn makkelijk uit te voeren. Verder moet je een beetje geluk hebben of de juiste schoen er voor je bij zit. De moeite van het verzenden etc heb je er... De waren zijn correct ingepakt. De retouren zijn makkelijk uit te voeren. Verder moet je een beetje geluk hebben of de juiste schoen er voor je bij zit. De moeite van het verzenden etc heb je er graag voor over gezien het bedrag dat je kan besparen en het feit dat je je impact op het milieu een beetje kan verminderen.

Judith Konings

Na een moeizame bestelling, had ik mijn laarsjes ontvangen, helaas hadden ze ook nog de verkeerde maat gestuurd. Ze zagen er verder wel goed uit dus ik heb er uiteindelijk mijn schoonzus blij mee... Na een moeizame bestelling, had ik mijn laarsjes ontvangen, helaas hadden ze ook nog de verkeerde maat gestuurd. Ze zagen er verder wel goed uit dus ik heb er uiteindelijk mijn schoonzus blij mee kunnen maken. Ik was niet zo blij want ik heb nu nog steeds geen laarsjes 🫣😬 ik zou er wel weer gewoon bestellen en er toch vanuit gaan dat een eenmalige incident is🤗

M.S

Ten eerste vind ik het echt een heel erg leuk concept. Ik heb al aardig wat schoenen besteld en vind de prijs kwaliteitsverhouding verschillend. Sommige schoenen echt nog te duur voor wat je krijgt... Ten eerste vind ik het echt een heel erg leuk concept. Ik heb al aardig wat schoenen besteld en vind de prijs kwaliteitsverhouding verschillend. Sommige schoenen echt nog te duur voor wat je krijgt en sommige een leuk koopje. Sommige schoenen lijken tweedehands en andere zo goed als nieuw. Je moet ze wel echt goed checken want paren kunnen ook verschillend zijn of dat er iets kapot is maar dat moet je dan aangeven en het kan gratis retour. Als je schoenen graag wilt voor een leuke prijs is het zeker de moeite waard te proberen en de klantenservice is top!

Petra van Zaal

Prachtige laarsjes gekocht en ze waren goed en mooi verpakt. De bezorging was ook zoals afgesproken. Top!

Joke Zielman

Qua kwaliteit, levering enz van de schoenen is alles uitstekend! Echter de info bij de schoenen is bij mij tot twee keer toe niet correct. De eerste keer was het maat 38 ipv maat 39. De tweede keren... Qua kwaliteit, levering enz van de schoenen is alles uitstekend! Echter de info bij de schoenen is bij mij tot twee keer toe niet correct. De eerste keer was het maat 38 ipv maat 39. De tweede keren stond bij de beschrijving losse inlegzolen (voor mij van belang ivm steunzolen!). Het zijn echter vaste binnenzolen. Dat was dus een tegenvaller.

Carla Driessen-vd Laar

Meerdere keren schoenen besteld. Snelle levering en schoenen zien eruit zoals op de foto’s.

Miranda Schenkel

Schoenen zien er als nieuw uit, lopen ook heerlijk.

Caspar Abelmann

Interessant aanbod en genoeg keus voor mijn schoenmaat (42 heren). Zelfs bij 3 sterren artikelen zie ik geen schade!