A Van Helsdingen

Erg prettig mooie schoenen kopen!

Bert van Elven

Prima kwaliteit! Snelle verzending!

Ingeborg Kamerman

Snel en makkelijk

Fientje28

Supermooie laarzen ontvangen voor een mega deal! Zien er als nieuw uit. Wat een topconcept zeg! Kan ik ook op de hoogte worden gehouden als er een nieuwe lading sale is?

Dojo

Let op, koop hier niet. Ik heb het nu 2x geprobeerd en 2x heb ik plastic schoenen ipv leer, zoals de omschrijving aangaf. Ook vermelden ze dat schoenen in goede staat zijn terwijl ze kapot zijn! Of... Let op, koop hier niet. Ik heb het nu 2x geprobeerd en 2x heb ik plastic schoenen ipv leer, zoals de omschrijving aangaf. Ook vermelden ze dat schoenen in goede staat zijn terwijl ze kapot zijn! Of een merk terwijl het in werkelijkheid merkloos is. Nee, hier koop ik geen schoenen meer. En ik zal via feedback company ook een slechte review geven, geen zorgen.

Reactie 95percent:

Dank voor uw feedback Dojo. Vervelend dat u het zo heeft ervaren. We zullen zeker kijken wat er mis is gegaan want uiteraard hoort er op de juiste manier productinformatie te worden gegeven. Groet... Dank voor uw feedback Dojo. Vervelend dat u het zo heeft ervaren. We zullen zeker kijken wat er mis is gegaan want uiteraard hoort er op de juiste manier productinformatie te worden gegeven. Groet Team 95percent

Cobie

Prachtige laarzen, goede kwaliteit, snelle levering!

Gijs van Kuijk

Snelle levering, kwaliteit schoenen slecht, nieuw verfbad gekregen dus niet meer origineel blauw zoals op de foto maar heel donker blauw. Verf laat los bij de neus naar 1keer dragen.

Reactie 95percent:

Hi Gijs, wat vervelend uw ervaring! Wij fotograferen als laatste. Dus wat u krijgt is precies wat op de foto staat. Tevens geven wij nooit verfbaden. Als dat nodig zou zijn, komt een schoen onze... Hi Gijs, wat vervelend uw ervaring! Wij fotograferen als laatste. Dus wat u krijgt is precies wat op de foto staat. Tevens geven wij nooit verfbaden. Als dat nodig zou zijn, komt een schoen onze selectie niet door. We nemen contact op om uw gevoel in ieder geval weg te nemen. Gr 95percent

Barbara Reine

Goede kwaliteit!

Alef Kloosterman

Snelle levering en schoenen als nieuw!

Minke Kloppenburg

Qua schoenen prima!
Qua tassen slecht. Summiere beschrijving klopte beslist niet met de bestelde tassen. En de prijs was absurd hoog.