Erik Pyl

Goed , maar waren half maatje te klein , terug moeten sturen echt jammer want ze warenonderzoek top, waren niet met nieuwe te onderscheiden.

Peter De Kreij

Goed bereikbaar, heel klantvriendelijk

Julia Judith

Prima initiatief en op zich goede kwaliteit schoenen, misschien alleen een wat uitgebreidere tekst voor betreffend product. Heb nu al twee maal een "miskoop" gehad, in die zin dat wanneer er meer... Prima initiatief en op zich goede kwaliteit schoenen, misschien alleen een wat uitgebreidere tekst voor betreffend product. Heb nu al twee maal een "miskoop" gehad, in die zin dat wanneer er meer uitleg over betreffend schoeisel had gestaan, ik iedereen de moeite had kunnen besparen. Jammer.

Jo Koopmans

Leuke schoenen, maar terug storten geld na retour al twee keer slechte ervaring mee

H Smit

Lage prijzen voor bijna nieuw

Steffie Frohns-Paas

Snel geleverd

Ria van der Zwan

Alles wat is beloofd.

Constance Rosmalen

Ik heb ervaren dat “zo goed als nieuw” met een korreltje zout genomen moet worden. Ik kreeg kapotte schoenen opgestuurd met een beoordeling van 4 sterren.

W.M. Belzen

Heel goed, de schoenen bleken meer belopen dan verwacht, want de zolen waren wat doorgelopen, maar dit mocht ik op hun kosten laten repareren.