Bram

Snelle verzending en de schoenen waren hel mooi.
Helaas terug moeten sturen omdat ze iets te groot waren .

Anja

Snelle levering, en ik ben tevreden met de aankoop.

Marcel

Mooi concept. Goede service en goede produkten.

chantal

Kwaliteit is goed. Zo god als nieuw

ALBERT

Snelle levering lage prijs en goede kwaliteit.

Thirza

Bij de verzending ging helaas alles mis (dankzij dhl). Opzich vriendelijke klantenservice en snel bereikbaar, maar mijn zending is door dhl retour gestuurd en daarvan krijg ik van 95percent geen... Bij de verzending ging helaas alles mis (dankzij dhl). Opzich vriendelijke klantenservice en snel bereikbaar, maar mijn zending is door dhl retour gestuurd en daarvan krijg ik van 95percent geen bericht. Dus moet dagelijks maar mijn bankrekening in de gaten houden om te kijken of mijn geld al terug is gestuurd waarna ik opnieuw de bestelling moet gaan plaatsen.

Reactie 95percent:

Hier kunnen wij helaas niets aan doen Thirza, helaas gaat het bij DHL wel eens mis. Toch uiteraard compensatie aangeboden om uw vervelende gevoel weg te nemen. Team 95percent

Emke De Vries-Westers

Kreeg de verkeerde maat laarzen toegestuurd.

Reactie 95percent:

Hi emke, we hebben u gemaild met een compensatie. Wij horen graag van u. Excuses voor het ongemak. Groet 95percent

Rianne Ter keurst

Zeer goede service

Bianca

Goed bedrijf mooie en goede schoenen

Erna de Wilde

Hoe dan ook 'altijd' een positieve ervaring om bij 95Percent te shoppen. je weet wat je koopt door het systeem van 'sterrenbeoordelingen' en er is steeds die vlotte afhandeling bij aankoop