Martijn Goudszwart

Betrouwbaar reageert snel leuke moderne collectie

Jan Willem

Voor een keurige prijs prachtige schoenen ontvangen binnen een dag. Daarnaast is het mooi om te weten dat het gereviseerde schoenen zijn waardoor de afvalberg 1 paar schoenen kleiner is.

Martijn

Inmiddels 3 paar schoenen gekocht, perfect👌schoenen als nieuw, prijs net even wat anders, en duurzaam. Is er iets waar je een vraag over hebt? De klantenservice staat voor je klaar met adequate en... Inmiddels 3 paar schoenen gekocht, perfect👌schoenen als nieuw, prijs net even wat anders, en duurzaam. Is er iets waar je een vraag over hebt? De klantenservice staat voor je klaar met adequate en meedenken medewerkers, top voor mij geen 95 maar 100%

Mark-Jan Den Hartog

Goede snelle service. Mooie schoenenzaak alleen jammer dat een veter lipje kapot is. Al met al toch het geld waard.

Ingrid Van leeuwen

Super snelle levering van perfecte schoenen

Marion van den brande

Ik had sneakers besteld

Reactie 95percent:

Hi Marion, helaas hadden we verkeerde producten opgestuurd. Inmiddels zijn de juiste aangekomen en hopekijk naar wens. Team 95percent

Karin Hollemans

Ik heb bij deze bestelling 4 paar schoenen besteld. Waarbij bij 3 paar iets niet correct was.
1 paar slechte staat/ veel gebruikssporen en pasvorm smal voor Gabor.
1 paar was elastiek 2 x...
1 paar slechte staat/ veel gebruikssporen en pasvorm smal voor Gabor.
1 paar was elastiek 2 x uitgerekt en scheurtje in zool. Gabor kwaliteit leek wel plastic!!
1 paar was ongelijke maten 39/40
Kortom zeer ontevreden en alles teruggestuurd

Reactie 95percent:

Hi Karin,
Hier gaan we zeker werk van maken. Wij hebben contact opgenomen. Dit is zeker niet de bedoeling.
Excuses, team 95percent

Ronald Wassink

Normaal gesproken altijd prima schoenen, maar helaas de laatste bestelling niet.

Gaby van Tricht

Hele mooie schoenen, goede site ook, omschrijving zo goed als nieuw klopt helemaal en duidelijke foto's.

Lars

Santoni Loafers besteld in maat 43.5. De verzending was snel, de volgende dag in huis. Toen ik eenmaal het pakketje opende, zag ik dat ze veel te klein waren, namelijk een maat 40. Daarnaast waren... Santoni Loafers besteld in maat 43.5. De verzending was snel, de volgende dag in huis. Toen ik eenmaal het pakketje opende, zag ik dat ze veel te klein waren, namelijk een maat 40. Daarnaast waren ze ‘zo goed als nieuw’, terwijl er een aantal opvallende vlekjes in de schoenen zaten. Toen ik hierover belde, werd er niet bepaald oplossingsgericht gereageerd of enkele vorm van compensatie geboden. Retourneren is alleen gratis via Homer en dit zijn voornamelijk ‘pakketpunten’ bij mensen thuis, die (in mijn geval) verder weg zitten. Jammer, vind het een leuk concept en de website is nice, maar nog genoeg verbetering mogelijk!