Aline Moerman

Goede service, mooie sneakers

Lea Van de velden

Ik heb zeer goede ervaringen

Mathieu Hermans

Prettig , werkt naar behoren

Truus Lalkens

Zeer correct. Helaas mijn aankoop teruggestuurd. Er stond voor de bredere schoen maar in de schoen zelf stond breedte G en dat is voor de gemiddelde/nomale voet. Voor de bredere voet is het H en... Zeer correct. Helaas mijn aankoop teruggestuurd. Er stond voor de bredere schoen maar in de schoen zelf stond breedte G en dat is voor de gemiddelde/nomale voet. Voor de bredere voet is het H en extra breed K. Zou fijn zijn voor pasvormschoenen zoals Gabor, Rieker, Waldlauf en Durea schoenen er het erbij stond. Ik heb iig breedte H nodig.

Gerda van Eijsden

Zoals al een keer eerder gebeurd is, waren de schoenen die ik bestelde verschillend van maat. Ze pasten absoluut niet! Gelukkig pasten ze onze dochter wel doordat haar voeten ook verschillend zijn... Zoals al een keer eerder gebeurd is, waren de schoenen die ik bestelde verschillend van maat. Ze pasten absoluut niet! Gelukkig pasten ze onze dochter wel doordat haar voeten ook verschillend zijn en kon ik ze aan haar geven.
In de schoenen noch op de verpakking was een maataanduiding te vinden en nergens werd dit gebrek verneld. Slechte zaak!

Nelly Koelen

Zeker tevreden!

Renate Moes

Heel goed!

Filip Van Alfen

Goed bedrijf mooie en goede schoenen