Ellen Van der vliet

Snelle levering, en goede site

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent.

C Scharloo

Prima deal mooie schoenen zitten lekker
Zijn haast nieuw

Reactie 95percent:

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent.

Raymond De Wit

Goed, snel en simpel om wat moois te bestellen.

Reactie 95percent:

We zijn heel erg blij met uw review en wij willen u hier hartelijk voor bedanken. Tot gauw bij 95percent.

Marlies Boots

Heel tevreden

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.

Sandra De mooij

Erg goed

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent.

Angelique De bruin

Snelle levering en mooie producten tegen leuke prijs.

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

A. Bakker

95percent zou de naam 100% niet misstaan. Uitstekende service, lage prijs, maar 100% kwaliteit!

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent.

Romy

Foutje in de ontvangen schoenen gehad, maar meteen keurig opgelost met een nieuwe paar schoenen. Ik ga zeker vaker bestellen!

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen.

Ad Versteeg

Prima schoenen, prima service, snelle levering en het idee achter de producten, het opnieuw gebruiken van gebruikte schoenen spreekt me erg aan. Weggooien van goede kleding is de slechtste optie.

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent.

Sami Ismaili

Snelle service en oplossing bij foutieve levering.

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.