An Dijkstra

Nog maar 1 keer besteld,dus te vroeg voor een goed oordeel

Hermien van rijn

Geen goede ervaring . Jammer genoeg !

Francien

Netjes in een doos waar twee schoenendozen precies inpasten. Producten precies als op de foto. Gratis retourneren geen probleem. Mooi duurzaam concept!

Saskia van Ochten

Voorzichtig een eerste paar schoenen besteld. Werd zo snel en keurig geleverd èn in de vermelde staat, dat ik een paar dagen later nog een tweede paar schoenen besteld heb. Wederom helemaal naar... Voorzichtig een eerste paar schoenen besteld. Werd zo snel en keurig geleverd èn in de vermelde staat, dat ik een paar dagen later nog een tweede paar schoenen besteld heb. Wederom helemaal naar tevredenheid.

A.A. STEENHUIS

Product keurig ontvangen zoals omschreven en voldeed 100% aan mijn verwachtingen. Prijs gunstig en kwalitatief goed. Snelle keurig verzorgde levering. Het bedrijf is aanbevelingswaardig en ik... Product keurig ontvangen zoals omschreven en voldeed 100% aan mijn verwachtingen. Prijs gunstig en kwalitatief goed. Snelle keurig verzorgde levering. Het bedrijf is aanbevelingswaardig en ik verwacht dat ik er in de toekomst vaker bestellingen ga plaatsen.

Maurice Hendriks

Mooie schoenen tegen aantrekkelijke prijzen.

Jacqueline Hage

5 sterren. Super!

Astrid Brok

Ik omarm het bedrijf door schoenen een tweede kans te geven tegen hoge korting.
Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en de klacht werd meer dan verwacht opgelost.

Mirjam Lookermans

Zeer tevreden