aad van riet

3 paar prachtige schoenen gekocht. Vlot geleverd en niks op aan te merken

martijn goudswaarts

Prima schoenen voor een mooie prijs

pascal schouten

Razendsnelle levering van perfect passende en mooie Mazzeltov-schoenen, uit een collectie die ik nog niet kende en me aangenaam verraste. Het refurbish van schoenen, ook alweer nieuw voor me, is... Razendsnelle levering van perfect passende en mooie Mazzeltov-schoenen, uit een collectie die ik nog niet kende en me aangenaam verraste. Het refurbish van schoenen, ook alweer nieuw voor me, is prima gelukt! Goed voor milieu en portemonnee.

oskar kemp

De schoenen zien er als nieuw uit.
Supersnelle levering. TOP!!!

Jan Willem

Mooie schoenen en super snel geleverd.

Chris Reijnhoudt

Uitstekend

Margriet Vermeer

Helemaal goed, er was een onduidelijkheid in de registratie, die werd zelfs op een feestdag opgelost.

Maud Kerkhofs

De levering van de bestelde schoenen was snel en accuraat. Een foutje in de prijs werd per omgaande en met coulance opgelost. Ik ben zeer tevreden!

Christa

Bestelde schoenen supersnel in huis!

Louise Magnee

Laarzen snel geleverd, retourneren duurt lang. Hoor niks van jullie terwijl ik Jan zien dat pakket aangekomen is bij distributiecentrum. Ook staan er geen schachtwijdtes vermeld. Dan had ik geweten... Laarzen snel geleverd, retourneren duurt lang. Hoor niks van jullie terwijl ik Jan zien dat pakket aangekomen is bij distributiecentrum. Ook staan er geen schachtwijdtes vermeld. Dan had ik geweten dat het niet past