Anne de Beer

Mooie schoenen

J Lodder

Zeer tevreden

Ina Vollema

Vriendelijk personeel en snelle verzending

Tamara Vroombout

Slecht...tas was gebruikt zaten zelfs nog spullen van de vorige drager in. Muntgeld paracetamol bonnetjes van de speelgoedwinkel en ah oranje plaatjes spaaractie van 2 jaar geleden

Reactie 95percent:

Hi Tamara, uw tas bleek inderdaad door de controle heen te zijn gegaan. Uiteraard hebben we de order gecrediteerd en mag u de tas houden. Dit was niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. Met... Hi Tamara, uw tas bleek inderdaad door de controle heen te zijn gegaan. Uiteraard hebben we de order gecrediteerd en mag u de tas houden. Dit was niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet team 95

Henny Krul

Supermooie schoenen voor dat geld! Ik had ze binnen een dag in huis. Geweldig!

WILMA

Mooie eerlijke producten, snelle service

Aard-Jan Flipse

Zeer tevreden over de kwaliteit, prijs en afhandeling door de dames.

soof mandersloot

Eerste ervaring:heel prettig,heb al een paar vrienden hierop gewezen

MS Kaygin

Zeer teleurgesteld Uw Artikellen zijn toch goed nagekeken ? Wat betekent Refurbished weet u dat ??

Reactie 95percent:

Hi Mehmet, Excuses dat het niet naar wens was. Voor ons betekend refurbished hertellen van de schoen en opknappen. Met de sterren geven we de mate van gedragenheid aan. Excuses dat dit niet naar... Hi Mehmet, Excuses dat het niet naar wens was. Voor ons betekend refurbished hertellen van de schoen en opknappen. Met de sterren geven we de mate van gedragenheid aan. Excuses dat dit niet naar wens was. We hebben u gemaild met een voorstel om uw onvrede weg te nemen. team 95percent