Emely Claessen

Snelle levering! Prima schoenen!

peet van gaans

Ondanks…. toch mooie schoenen en snelle levering

yvonne de Keizer

Prima 2 paar schoenen besteld maat 36 zwart paar mijn maat zit goed 2 e paar wit maat 38 isver ook niet meer in maat 36. via post.nl terug gestuurd 5 euro. bedrag wat het gekost heeft nog miet... Prima 2 paar schoenen besteld maat 36 zwart paar mijn maat zit goed 2 e paar wit maat 38 isver ook niet meer in maat 36. via post.nl terug gestuurd 5 euro. bedrag wat het gekost heeft nog miet retour gestuurd. Dit is echt jammer.

J.W. K.

Snelle en goede service

Veerle Derdelinck

Vlot verlopen en prachtige filosofie

Marjella Zondervan

Carla Goutziers

Helaas is het voor de tweede keer al misgegaan met de verkeerde maat te leveren.

Reactie 95percent:

Hi Carla, vervelend en slordig. In het verleden hebben we niet zorgvuldig gewerkt maar teveel op aantallen. Dat is gelukkig minder als voorheen. Toch gebeurt het nog wel eens. Uiteraard compenseren... Hi Carla, vervelend en slordig. In het verleden hebben we niet zorgvuldig gewerkt maar teveel op aantallen. Dat is gelukkig minder als voorheen. Toch gebeurt het nog wel eens. Uiteraard compenseren we u en hebben wij u gemaild met een voorstel om uw negatieve gevoel weg te nemen. Groet Team 95percent

Esther Gasthuis

Mijn bestelling opnieuw gedaan, maar helaas gaat het weer niet goed. Ik heb maat 37 besteld en schoenen ontvangen in maat 39.

Jeanelyn Soleana

De schoenen zijn heel mooi. De levering
ging erg snel. Ik ben erg tevreden