S

1 defect paar schoenen gekregen maar kon zonder problemen retour (goede service). Het andere paar was zoals verwacht, minimale gebruik sporen en niet zichtbaar als je ze draagt.

ellen goede

Top service

Ilona Hilarius

Schoenen gingen helaas na 1x dragen kapot maar zo enorm goed geholpen! Top bedrijf... kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen! Dus blijft onze favoriet...super goede schoenen voor een... Schoenen gingen helaas na 1x dragen kapot maar zo enorm goed geholpen! Top bedrijf... kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen! Dus blijft onze favoriet...super goede schoenen voor een leuke prijs en nogmaals perfecte service!

Carla Osenga

Heel erg blij mee sketchers gekocht voor 40 euro ipv 100 gewoon gloednieuw

Hanneke Plancius

Geen levering en nauwelijks contact te krijgen

Reactie 95percent:

Hanneke, excuses hiervoor. Uw product was helaas uitverkocht. Dit gebeurt eigenlijk zelden maar we hebben u een compensatie aangeboden voor een gratis product naar keuze vanwege het ongemak. Groet... Hanneke, excuses hiervoor. Uw product was helaas uitverkocht. Dit gebeurt eigenlijk zelden maar we hebben u een compensatie aangeboden voor een gratis product naar keuze vanwege het ongemak. Groet team 95percent

bea bregman

Niet goed

Reactie 95percent:

Bea, excuses dat dit uw gevoel is. Hopelijk kunnen we dit op een bepaalde manier wegnemen. Wij hebben zoals gebruikelijk contact opgenomen en horen graag van u. Team 95percent

Eva van der Haar

Goed. Alleen vind ik ‘gratis retour’ minder goed omdat er in mijn dorp geen punt is. Ook heb ik geen printer, dus ik moest de klantenservice bellen. Ik had de retourkaarten van €3,95 al betaald.... Goed. Alleen vind ik ‘gratis retour’ minder goed omdat er in mijn dorp geen punt is. Ook heb ik geen printer, dus ik moest de klantenservice bellen. Ik had de retourkaarten van €3,95 al betaald. Kreeg een antwoordnummer, de boekhouder zou de &3,95 terugbetalen, maar nog niks ontvangen, helaas.
Verder vond ik de doos erg groot, zelfs lopend naast de fiets moeilijk te vervoeren, aantal keer stil moeten staan.
Verder mooie schoenen!
Een paar gekocht!!