léoni

Super 👍😊

Jeanette

Supergoed initiatief! Ik zou het fijn vinden als in de omschrijving staat wát het eventuele mankement(je) is of was. Ik bestelde sneakers waar kleurverschil bleek te zitten tussen de 2 schoenen.... Supergoed initiatief! Ik zou het fijn vinden als in de omschrijving staat wát het eventuele mankement(je) is of was. Ik bestelde sneakers waar kleurverschil bleek te zitten tussen de 2 schoenen. Terwijl ze 5 sterren hadden. Het is me niet zo duidelijk of ik zoiets kan verwachten. In de winkel heb ik zulke gebreken nooit gezien. Dus t is in ieder geval niet gebruikelijk. Ze waren te klein dus sowieso moesten ze terug. Maar anders had ik ze denk ik ook geretourneerd. Zonde!

Reactie 95percent:

HI Jeanette, Dit is iets wat eigenlijk niet zou moeten voorkomen. Excuses voor het ongemak. Schoenen worden allemaal gecontroleerd, helaas zien we wel eens wat over het hoofd. We gaan dit intern... HI Jeanette, Dit is iets wat eigenlijk niet zou moeten voorkomen. Excuses voor het ongemak. Schoenen worden allemaal gecontroleerd, helaas zien we wel eens wat over het hoofd. We gaan dit intern uitzoeken. We zullen u via mail benaderen. Gr Team 95percent

gj van der hoeven

Schoenen retour gestuurd, maat klopt niet ,bestel 42 maar Schoenen Cruyff zijn minstens 43

Reactie 95percent:

Hi GJ, helaas vallen sommige schoenen groter als de andere. Dit is merk afhankelijk. Vervelend dat het nu bij Cruyff in uw geval zo bleek te zijn. jammer dat u dat zo ervaart. Gr team 95percent

Chester Poots

Over algemeen goed. Wel mindere ervaring gehad met betaalsysteem, lastig om goede en juiste terugkoppeling te krijgen. Ook vind ik het best bezwaarlijk dat je zelf moet betalen voor retourzenden.

HAM Teelen

Helaas werd bij het openen van het pakket meteen vastgesteld dat er een duidelijke scheur in de schoen aanwezig was. Ik weet dat ik de schoen had kunnen aanbieden bij mijn lokale schoenmaker en de... Helaas werd bij het openen van het pakket meteen vastgesteld dat er een duidelijke scheur in de schoen aanwezig was. Ik weet dat ik de schoen had kunnen aanbieden bij mijn lokale schoenmaker en de kosten vergoed zouden worden, echter dit kwam in mijn specifieke situatie niet goed uit. Om deze reden schoenen retour gezonden.
Het is mijn tweede bestelling en ben verder wel positief over 95Percent. Snelle, vriendelijke service.

Otto De Nobel

5 paar schoenen besteld en 1 tas. In de tas zat nog een mondkapje voor de rest was het tasje als nieuw. Van de vijf paar schoenen waren er 4 prima in orde, hier zijn we erg tevreden mee. 1 paar... 5 paar schoenen besteld en 1 tas. In de tas zat nog een mondkapje voor de rest was het tasje als nieuw. Van de vijf paar schoenen waren er 4 prima in orde, hier zijn we erg tevreden mee. 1 paar schoenen (die van mij) waren erg versleten (met name de zool), er zaten vetvlekken op en in een inkeping zat nog (straat)vuil.

Jolanda Leuwerink

De schoenen zien er als nieuw uit.
Supersnelle levering. TOP!!!

Iwanda Stevens

Fijn bedrijf.
koop er graag

Jos Gelissen

Retourverzendkosten zelf betalen is geen uitnodiging meer te bestellen

Reactie 95percent:

Bij ons is Homer geheel gratis. Voor de overige betaald u een klein bedrag bij. Dat is volledig van deze tijd in onze ogen. Zeker in het kader van duurzaamheid.