Marie José Vanderheijden

Vindt het retour beleid niet zo prettig, naar informatie kan ik schoenenbestellen, maat is te groot dan ander paar besteld zijn te klein. naar navraag ka ik ze wel gelijk terugsturen maar moet 2 x... Vindt het retour beleid niet zo prettig, naar informatie kan ik schoenenbestellen, maat is te groot dan ander paar besteld zijn te klein. naar navraag ka ik ze wel gelijk terugsturen maar moet 2 x de verzendkosten betalen. is 10 euro in totaal vind ik wel erg duur.

Reactie 95percent:

Hi Marie, In principe retourneer je bij ons gratis wanneer je gebruik maakt van Homer. Bij andere vervoerders betaald u iets bij. Volgens mij een heel duurzaam en net beleid. Excuses dat u helaas... Hi Marie, In principe retourneer je bij ons gratis wanneer je gebruik maakt van Homer. Bij andere vervoerders betaald u iets bij. Volgens mij een heel duurzaam en net beleid. Excuses dat u helaas niet gevonden heeft wat u zocht bij ons. Team 95percent

Paul Hoeks

Mijn eerste bestelling was maat 44 maar ontving maat 41 dus verkeerd.
Mijn eerste bestelling was maat 44 maar ontving maat 41 dus verkeerd.
Heb de schoenen geretourneerd en verzonden door DHL en niet de gratis homerdienst om zeker te zijn ik heb hierop nog geen reactie gehad en kan dus geen beoordeling geven .Mijn kleinzoon en vrienden waren over deze schoenen zeer enthousiast
Ik hoop dat deze transactie naar tevredenheid verloopt door of welde goede maat 44 of door de betaling terug te storten waarna ik bestelling opnieuw kan plaatsen Mvr gr Paulhoeks
Ps u begrijpt dat hierop geen beoordeling kan geven

Cisca v.Koelen

Prima initiatief, passend in deze tijd, spaart voor mij geld uit, tegen wel kwaliteit!,duidelijke site en goede service

Annerie Loermans

Makkelijke site, veel keus en snelle verzending, heb het al bij diverse mensen aanbevolen, 2e kans, altijd goed!!!!!!

Janneke Bouter

Prima ervaring

David de Leeuw

Razendsnelle levering van perfect passende en mooie Mazzeltov-schoenen, uit een collectie die ik nog niet kende en me aangenaam verraste. Het refurbishen van schoenen, ook alweer nieuw voor me, is... Razendsnelle levering van perfect passende en mooie Mazzeltov-schoenen, uit een collectie die ik nog niet kende en me aangenaam verraste. Het refurbishen van schoenen, ook alweer nieuw voor me, is prima gelukt! Goed voor milieu en portemonnee.

Grieteke Zijlstra

Perfect!