aukje de vries

Helaas product terug gestuurd. Beschadiging schoenen was te groot. Waren duidelijk wel erg veel gedragen.

Peter Meijer

Laatste ervaring is negatief.

Belle

Ik hoopte dat zo goed als nieuw ook echt zou betekenen.

Cor Brouwer

Prima schoenen voor een mooie prijs

Rene Wendelaar

3 paar prachtige schoenen gekocht. Vlot geleverd en niks op aan te merken

Christy

Top bedrijf! Snelle verzending, duidelijke informatie op website en erg goedkoop. Wij zijn erg blij met onze aankoop!

Ronald Bolink

Zeer goede service. Alles goed en op tijd geleverd

Jan Mollet

Product goed snelle afwikkeling

Kristalyn

Fantastische site met fantastische schoenen! Waarom zou je nieuw kopen als deze minstens even goed zijn! Niks aan te zien,ze komen precies net uit de winkel,zitten heerlijk gaan perfect lang mee.... Fantastische site met fantastische schoenen! Waarom zou je nieuw kopen als deze minstens even goed zijn! Niks aan te zien,ze komen precies net uit de winkel,zitten heerlijk gaan perfect lang mee. Per ongeluk te klein besteld? Gemakkelijk retourneren... mijn kinderen verslijten schoenen van onbekende merken van bv 30-40€ in nog geen maand maar met een gezin van 5 onder het gemiddeld inkolen is meer niet haalbaar! Hier dus wel,hier koop ik sketchers voor ons en de kinderen waardoor ze enkele maanden hun schoen niet verslijten en als nieuw eruit zien en het veel gezonder is voor hun voeten (ik heb een diploma pedicure)! Ik koop nergens anders meer,waarom zou je ook? Ik beveel deze site aan iedereen aan! Topper! Was er maar een voor kleding ook!