F.J. Hoogerheijde

Schoenen snel ontvangen, zijn zoals omschreven

Els Gronloh

Snelle levering en goede afhandeling bij retouren en reparatie. Zou wel fijn zijn om bij de geleverde spullen een retourbon erbij te doen. Nu moet je een retoureriket zelf uitprinten. Niet handig... Snelle levering en goede afhandeling bij retouren en reparatie. Zou wel fijn zijn om bij de geleverde spullen een retourbon erbij te doen. Nu moet je een retoureriket zelf uitprinten. Niet handig als je geen printer bezit.

Gerrie Teunissen

Mijn ervaring is dat jullie mijn paar schoenen hoger hebben gerankt dan de oorspronkelijke staat van de schoenen die ik heb ontvangen. Dat kan natuurlijk gebeuren. De coulance en correct oplossen... Mijn ervaring is dat jullie mijn paar schoenen hoger hebben gerankt dan de oorspronkelijke staat van de schoenen die ik heb ontvangen. Dat kan natuurlijk gebeuren. De coulance en correct oplossen van mijn probleem ontbrak. Ik zal jullie niet aanraden bij anderen en zal ook nooit meer bij jullie schoenen bestellen.

Willem Rube

Wel betaald geen schoenen?.

Loes Cobussen

Drie paar schoenen besteld,twee paar perfect,een paar een schoen maat 36 een maat 37 echt super slecht.
Teruggestuurd kan nu zelf voor de €5,00 kosten opdraaien.
Gebeld wordt er gewoon...
Teruggestuurd kan nu zelf voor de €5,00 kosten opdraaien.
Gebeld wordt er gewoon gezegd dat ik het met Hommer terug had moeten sturen dit was gratis ik had hier nog nooit van gehoord.

Debbie Visser

Niet altijd duidelijk op de foto's wat het mankement is, waardoor ik schoenen had besteld met duidelijk kleurverschil.

Reactie 95percent:

Goedendag, excuses voor het ongemak. Dit was zeker niet de bedoeling. Wij gaan een passende oplossing bedenken en komen hier bij u op terug. Groet Team 95percent

Els Out

Een van de schoenen heeft een los stukje stiksel.

Natasha Corssmit

Snel geleverd en zeker een aanrader top

Veronique Dellaert

Bestelling en levering verlopen vlot

GP

Eerste ervaring na mond-tot-mond: door filters fijner winkelen dan fysiek, best ruime keuze in mijn maand, emails wellicht iets te vaak voor een niet-schoenenfeteshist...