Ed Rodenberg

Prima. Snelle levering en mooie schoenen.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent.

David Jansen

Ik heb schoenen besteld met gebruikersporen, maar kan er geen vinden. Zijn echt als nieuw en een fractie van de nieuwwaarde. Ik ga hier voortaan al mijn schoenen kopen.

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent.

Katja Verbeek

Paar keer schoenen besteld en bevalt goed

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Karin

Super

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

tineke epping

Super

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Gerard van Eck

Prima merk schoenen met hoge kwaliteit voor een lage prijs

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent.

Ans Van keulen

Prima bedrijf snelle service en het scheelt enorm in prijs
Heb al vele de site doorgegeven

Marylene Paes

Prachtige mooie schoenen

Lieneke van Rooijen

Ik heb hier al diverse malen heel mooie schoenen gekocht. Ook het aankoopproeces verloopt altijd vlekkeloos.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent.

Dineke

Heel tevreden , schoenen zien er mooi uit ,kleine beschadiging, netjes bijgewerkt , echt top !!!!