Frank Hubers

Schoenen besteld met lichte gebruikerssporen. Schoenen blijken gewoon uitgescheurd te zijn. DIT STOND NIET VERMELD. Na diverse keren op en neer gebeld te hebben mag ik ze bij een schoenmaker laten... Schoenen besteld met lichte gebruikerssporen. Schoenen blijken gewoon uitgescheurd te zijn. DIT STOND NIET VERMELD. Na diverse keren op en neer gebeld te hebben mag ik ze bij een schoenmaker laten maken op hun kosten. Maar dat kost mij wel een op en neer rijden en tijd. Ja ik krijg ook nog ter compensatie een 15% korting op mijn volgende aankoop. Nooit meer een volgende aankoop hier! Bij deze site dus niet kopen, slechte service!

Daniël Serroyen

Prima service en product!

Bouwina Meijer

Heel goed

Laura Groen

Geweldig om mooie schoenen met zoveel korting te kopen!

Truus den Oude

Goede ervaring, product zoals omschreven, snelle service

Yvonne van Hemert

Duidelijk, snel en absoluut zoals zij zich voordoen

Linda

Schoenen voor mijn man besteld, inderdaad als nieuw. De laarsjes van mij hadden 3 sterren, dus zichtbare gebruikers sporen... Nou ik liep er al een halve dag op voordat ik een minuscuul dingetje... Schoenen voor mijn man besteld, inderdaad als nieuw. De laarsjes van mij hadden 3 sterren, dus zichtbare gebruikers sporen... Nou ik liep er al een halve dag op voordat ik een minuscuul dingetje vond. Ik ben zo blij met mijn aankopen! Dit was voor herhaling vatbaar.

Esmee van der Hulst

Hele goede kwaliteit en snelle zending

Marlies van der Jagt

Positief ,