Jasmin Bults

Topbedrijf, topschoenen en snel geleverd. Alles ziet er ook netjes uit

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent.

Yves Van Den Cruyce

Een prachtige schoen aan betaalbare prijs

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

Dennis Uiterwijk

Erg goed ervaring. De eerste schoenen waren onherstelbaar kapot binnengekomen. Dot is door 95percent erg netjes en snel opgelost.

Reactie 95percent:

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent.

Marjo

Verkeerde schoenen geleverd (merk & maat)

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, wat jammer dat uw order niet naar tevredenheid was. Heeft u al contact gehad met de klantenservice over dit probleem? Zij lossen dit soort problemen graag voor u op.

H. D.

Prima aankoop gedaan. Snel geleverd.
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent.

Willem Rube

Er zitten altijd pareltjes van schoenen tussen. De moeite waard om met regelmaat te kijken op de website

Reactie 95percent:

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent.

P Janssen

Zeer goed, snelle levering en exact wat we verwachte

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent.

Marja Cramer

Aline

In eerste instantie viel het tegen, ik kreeg schoenen in de verkeerde maat, met een ander voetbed. Zou Gabor zijn, retour gestuurd. Ze namen pro-actief contact met me op en boden me een ander paar... In eerste instantie viel het tegen, ik kreeg schoenen in de verkeerde maat, met een ander voetbed. Zou Gabor zijn, retour gestuurd. Ze namen pro-actief contact met me op en boden me een ander paar schoenen aan. Dit keer wel helemaal oké, 100% Gabor. Snel en goed opgelost. Goede klantenservice dus, en het concept vind ik top.

Martine in 't Veld

Snelle levering, goede schoenen!!

Snelle levering, goede schoenen!!

Ik heb schoenen besteld met 'zo goed als nieuw' en 'lichte gebruikssporen'. Nou, er is werkelijk bijna niets aan te zien. Gaan voor mij echt door als nieuwe schoenen. Echt top!!

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent.