Marjo Ten Vregelaar

Al meerdere keren schoenen besteld. Ze zijn zoals afgebeeld. Tot nu toe goede ervaringen

Miklos Nagy

Mooie schoenen , als nieuw

Karin Vonk

Zeer goed concept, schoenen zijn prima, snel verzonden en indien nodig ook makkelijk en kosteloos te retourneren (wel via een Homerr postservice)

Marion Voorneman

Mijn man en ik hebben beiden een bestelling geplaatst, ik twee paar sneakers, maar dat werd 1 paar en een paar slippers?! De verkeerde waren opgestuurd en de juiste sneakers waren niet meer te... Mijn man en ik hebben beiden een bestelling geplaatst, ik twee paar sneakers, maar dat werd 1 paar en een paar slippers?! De verkeerde waren opgestuurd en de juiste sneakers waren niet meer te traceren...
De Cruyff sneakers waten uitgescheurd bij een vetergat, is niet erg maar er wordt op de site wel gezegd dat hun schoenmakers dit soort zaken repareren, maar hier was niets mee gedaan. Voor de rest waren ze in prima staat.
En mijn man had suede schoenen gekocht voor €79 op zich een prima prijs m.i. voor deze schoenen maar dan is het wat slordig als er op de zool een prijssticker van €50 zit...die had ik er als verkoper maat afgehaald denk ik?! Staat een beetje raar.
Dus ja, al met al niet de ervaring waar je op hoopt. Ik denk dat ik het misschien nog eens zal proberen maar helemaal zeker ben ik er niet van.

PAUL VAN DER VEEN

De verkeerde schoenen ontvangen, ongelofelijk amateuristisch!!
en moet ik terug gaan sturen en tot 2 weken op mijn eigen geld wachten......

Margareta Van der Meer

Ik hoorde goede ervaring met jullie bedrijf van mijn vriendin helaas ben ik zelf wat teleurgesteld. 1 paar schoenen waren kapot ( drukknop af), 1 paar waren behoorlijk gedragen en vies, 1 paar kreeg... Ik hoorde goede ervaring met jullie bedrijf van mijn vriendin helaas ben ik zelf wat teleurgesteld. 1 paar schoenen waren kapot ( drukknop af), 1 paar waren behoorlijk gedragen en vies, 1 paar kreeg ik verkeerde maat toegestuurd. Daarnaast heb ik wat onduidelijkheid over de schoenenmaat. Ik koop altij Gabor schoenmaat 5 1/2 ik begreep van verkoopster dat dit schoenmaat 39 is. Dus heb ik deze maat bij jullie besteld echter kreeg ik maat 6 toegestuurd.

Martin Heijenk

Super ervaring voor de 2e keer!

Cle Lobela

Super goed bedrijf. Pro duurzaamheid, professioneel en klantvriendelijk.

Jenny Tonge

Helemaal tevreden

Marijke Vd Wal

Hele snelle levering en goede kwaliteit