Wendy Witteveen

Mooi concept. Ik zou het fijn vinden om een omschrijving te lezen. Bv. Hakhoogte, valt groot / klein.

Jan ter Brake

Mooie Nubbiks gekocht. Snel geleverd, groot succes!

Anne-Wil Beekman

Verkeerde maat opgestuurd, juiste maat konden ze vervolgens niet opsturen voor mij.

Jolanda de Groot

Prima levering, helaas paste de schoenen niet. Website belooft dat je de retourkosten bij schoenen boven de 40 euro ook terug gestort krijgt, ik kreeg alleen het aanschafbedrag terug en niet de 6... Prima levering, helaas paste de schoenen niet. Website belooft dat je de retourkosten bij schoenen boven de 40 euro ook terug gestort krijgt, ik kreeg alleen het aanschafbedrag terug en niet de 6 euro die ik bij post nl moest bij betalen. Ik vind dit misleidend en niet netjes.

Tineke

Monique Mulder

Veel gevarieerde merken en soorten schoenen. Wat de fotos betreft mis ik de achterkant en het is wel een verassing wat de schoenen mankeren. Enkele keren moest ik toch naar de schoenmaker. Ik mis de... Veel gevarieerde merken en soorten schoenen. Wat de fotos betreft mis ik de achterkant en het is wel een verassing wat de schoenen mankeren. Enkele keren moest ik toch naar de schoenmaker. Ik mis de info over wat er mis is met de schoenen.

Jacqueline Bregman

Prettig

Greta Mackens

Positieve ervaring

Claudia van der kroon

Wacht best lang op de restitutie van mijn geretourneerde artikelen