Bianca Driessen

Snelle levering, goede kwaliteitsschoenen. Tip: poets ze even, dan zien ze nog beter uit(zijkant zolen vuil, kon ik gemakkelijk wegpoetsen) Nu weer als nieuw!

H. Huls

Geen idee, ik heb niets ontvangen !!!

Anna Pijnenburg

Helaas 2 x besteld, 2 maal retour ivm defect.

Nenz Berk

Super tevreden

Asle

Snelle levering, keurig verpakt, product als afgebeeld

Pauline Paumen

Goede kwaliteit en zeer snelle levering

Jolanda Berkenbosch

Schoenen zijn kapot geleverd. Bij het open doen van de doos was dit al gelijk zichtbaar. Klantenservice gebeld en dit gemeld, werd mij gevraagd om dit zelf naar de schoenmaker te brengen. Volgens... Schoenen zijn kapot geleverd. Bij het open doen van de doos was dit al gelijk zichtbaar. Klantenservice gebeld en dit gemeld, werd mij gevraagd om dit zelf naar de schoenmaker te brengen. Volgens mij was dit niet het concept.

Reactie 95percent:

Hi Jolanda, dank voor uw review. Excuses voor dit fenomeen. Helaas door de order grote waarin wij werken komt het wel eens voor dat we een klacht over het hoofd zien. Vandaar dat we dan aanbieden... Hi Jolanda, dank voor uw review. Excuses voor dit fenomeen. Helaas door de order grote waarin wij werken komt het wel eens voor dat we een klacht over het hoofd zien. Vandaar dat we dan aanbieden het lokaal te repareren. Maar we nemen dit ten harte. Het moet beter en wordt beter! Team 95percent

Alice Luchies

Schoenen besteld en niet volgende dag thuis afgeleverd. Ik was een uur voor de aflevertijd thuis. Het enige is tot nu is een 'gemist' melding en dat ik het pakket de volgende kan halen bij een... Schoenen besteld en niet volgende dag thuis afgeleverd. Ik was een uur voor de aflevertijd thuis. Het enige is tot nu is een 'gemist' melding en dat ik het pakket de volgende kan halen bij een servicepoint. DHL zou mij iformeren. Als ik.niets zie is er ook geen contact mogelijk. Een chat levert ook niets op.
Intusen 4 dagen verder geen reactie van DHL en krijg ook geen reactie van 95percent op mijn mails.

Reactie 95percent:

Goedendag, helaas mailde u in het weekend want normaal reageren we (zelfs vaak in het weekend) binnen 1 werkdag. Hoe graag we ook zelfs de pakketjes zouden willen bezorgen dat kunnen we niet. We... Goedendag, helaas mailde u in het weekend want normaal reageren we (zelfs vaak in het weekend) binnen 1 werkdag. Hoe graag we ook zelfs de pakketjes zouden willen bezorgen dat kunnen we niet. We zijn daarin afhankelijk van DHL. Dus hier hebben we geen invloed op. Met 100 pakketjes per dag. Gaat het wel eens fout. Excuses voor deze ervaring.