Ap Schut

Echt waar voor je geld

Irma Brekelmans

Is alleen maar positief

F Schenkel

Snelle levering. Schoenen van goede kwaliteit.

Griet Zandstra

In een woord geweldig

Esther Van Duyvenbode

Ik retourneer mijn 3e aankoop bij dit bedrijf. Nog geen idee hoe soepel dit gaat verlopen. Ik vond het beleid- breng eerst zelf naar de schoenmaker, en geef ons het bonnetje om te vergoeden.. een... Ik retourneer mijn 3e aankoop bij dit bedrijf. Nog geen idee hoe soepel dit gaat verlopen. Ik vond het beleid- breng eerst zelf naar de schoenmaker, en geef ons het bonnetje om te vergoeden.. een beetje lastig. In mijn geval niet mogelijk; maar wat als de schoenmaker er an repareert en het nog steeds niet goed zit? Ik snap het uitgangspunt van ‘no waste’ maar ik lees nogal wat ‘what if’

Jolanda Van Diepen

Prima tot nu toe

Tess Kuipers

Super goed!

Antoinet Dijksterhuis

Op zich redelijk goed. Jammer dat de vouw op de bovenkant van de schoen, waardoor slijtage is ontstaan (kaal, stof is weggesleten). Dit is zichtbaar als een streep. Komt door het buigen maar had wel... Op zich redelijk goed. Jammer dat de vouw op de bovenkant van de schoen, waardoor slijtage is ontstaan (kaal, stof is weggesleten). Dit is zichtbaar als een streep. Komt door het buigen maar had wel beter in beeld gebracht moeten worden. Of erbij geschreven. Dan had ik ze persoonlijk niet gekocht omdat het best opvallend is. Voor de rest zag schoen er nieuw uit. Dus ik had ze niet met 4 sterren gekwalificeerd maar met 3 of 2. Goed, ik ga ooit nog een poging wagen voor een herkansing. Concept goed.

Harold Bergenhuizen