Lilian Achten

Ik heb laarsjes besteld van Copenhagen en laarsjes van CA Shott ontvangen. Schoenen van Copenhagen hebben de naam op de schoen gedrukt staan. Was bij deze niet het geval. Dit gereclameerd en kan ze... Ik heb laarsjes besteld van Copenhagen en laarsjes van CA Shott ontvangen. Schoenen van Copenhagen hebben de naam op de schoen gedrukt staan. Was bij deze niet het geval. Dit gereclameerd en kan ze terugsturen. Tip! Zorg dat schoenen onder de juiste merknaam op de site staan.

Wendy

1e maal en laatste maal een 5 sterren artikel besteld , ging uit van een zo goed als nieuw paar zoals omschreven. Bij ontvangst was de rechterschoen zwaar beschadigd, dus retour gezonden met mijn... 1e maal en laatste maal een 5 sterren artikel besteld , ging uit van een zo goed als nieuw paar zoals omschreven. Bij ontvangst was de rechterschoen zwaar beschadigd, dus retour gezonden met mijn klacht en ontevredenheid . Echter geen reactie en nu staan ze gewoon weer op de site met 5 sterren en zgan ?! Zeer slecht , geef gewoon eerlijk aan dat artikelen zwaar beschadigd zijn en zet de foto’s erbij.

Angelita Kooijman

Super

Ingrid Peters

De doelstelling spreekt mij erg aan. De schoenen zien er netjes uit en zoals beschreven in de advertentie.

Nicole Slegers

Snelle levering maar niet alles klopte

Bettina Beinker

Heel tevreden! Duurzaam is ook niet weggoien!

carla timmerhuis

Goede ervaring, bestelling vlot geleverd en uiterlijk gelijk aan de afbeelding op de website

Marja

Snelle levering. Mijn favoriete merk voor weinig! En ziet er TOP uit.