J Van Esch

Wel oké alleen zaten er geen zooltjes in de gabor schoenen

Reactie 95percent:

Hi J van Esch,
Hi J van Esch,
Excuses hiervoor. Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Deze hadden toegevoegd moeten worden. Dat is dan wel de bedoeling. Maar helaas vergeten. Excuses voor dit ongemak en hopelijk krijgen we een 2e kans.
Groetjes Team 95percent

Liesbeth Jansen op de Haar

Leuke aanbiedingen, maar beschrijving en foto's zijn te summier. Dat is jammer want dan bestel je schoenen die je toch weer terug moet sturen. Dus ik denk dat het voor 95percent zelf ook beter zou... Leuke aanbiedingen, maar beschrijving en foto's zijn te summier. Dat is jammer want dan bestel je schoenen die je toch weer terug moet sturen. Dus ik denk dat het voor 95percent zelf ook beter zou zijn om bijvoorbeeld een foto van bovenop de schoenen te plaatsen zodat je er een beter beeld va krijgt en ook de minputen te vermelden. want aan als er 3 sterren bij staan heb je nog geen idee wat er aan de hand is. EN jammer dat overal nieuwe dozen voor worden gebruikt. Slecht voor het milieu en je wil ook liever de originele schoenendozen ontvangen als die er nog bij zijn.

Reactie 95percent:

Hi Liesbeth, Dank voor je feedback. Helaas gezien de omvang kunnen we dit niet realiseren. Is simpelweg teveel werk. Dat zijn de concessies die we moeten maken. De schoenen krijgen we verder niet in... Hi Liesbeth, Dank voor je feedback. Helaas gezien de omvang kunnen we dit niet realiseren. Is simpelweg teveel werk. Dat zijn de concessies die we moeten maken. De schoenen krijgen we verder niet in originele schoenendoos dus we hebben geen keuze. Gr Team 95Percent

willem rawie

Snel, vriendelijk

Ilona Hoogerdijk

Erg goede kwaliteit en snelle levering

Jean Ormiston

Goed, snel

Claudia Marcoen

Spotprijzen voor topmerken, milieubewust, supersnel geleverd, wat wil een mens nog meer :) 😀

Danielle Borm

Prachtige schoenen voor zeer lage prijs en alles snel in huis.

Christine Boomaars

Fijn winkelen