Alex

Perfecte service

Else

Zool liet al snel los na dragen, contact gezocht, bedrijf gaf keurig aan dit hoort niet, breng ze naar een plaatselijke schoenmaker en stuur ons de rekening. Dit gedaan , en rekening is betaald door... Zool liet al snel los na dragen, contact gezocht, bedrijf gaf keurig aan dit hoort niet, breng ze naar een plaatselijke schoenmaker en stuur ons de rekening. Dit gedaan , en rekening is betaald door 95Precent. Netjes afgehandeld dus! Ik voelde me gehoord en ben super tevreden!
Ik kan iedereen 95Precent aanbevelen !!
Scheelt veel geld voor ( bijna) nieuwe schoenen.

SV

Mooie kwaliteitsschoenen ontvangen! Er was een kleinigheidje aan 1 schoen, maar dat zie je bijna niet. Verder als nieuw!
Alleen via de pc is de site niet hanteerbaar, alleen via de telefoon en...
Alleen via de pc is de site niet hanteerbaar, alleen via de telefoon en dat is een min punt. Het +winkelwagentje werkt niet, dus via de computer of laptop kun je niets kopen! Dat is een gemiste kans.

Saskia Bouma

Goed bereikbaar bij vragen en mooie schoenen met veel korting

Mirjam Bisschops

Het 2de paar schoenen. Deze raakte de lijm al los in de verpakking. Nog niet eens gepast. Dus teruggestuurd. Valt zwaar tegen.

MSL Fischer

Mijn bevindingen na de aankoop van Gabor Sneakers, artikel nummer 132090.
Mijn bevindingen na de aankoop van Gabor Sneakers, artikel nummer 132090.
Super receptioniste: duidelijk, gaven goed uitleg en behulpzaam, (was mijn eerste keer internet kopen ) dus je kreeg een veilig gevoel.
Het foutje ( verstuur geld ) werd ook meteen gecorrigeerd, geen uitvluchten of zo.
Ook weer een plus punt.
Rest nog bestellen, alles liep goed.
Alleen de kleur was niet wat aan gegeven was.
Alleen zou het fijn zijn wat voor schoonheids foutje er in zit, per mail of foto.
Dan zou er eerder worden gekocht.
Ik heb geluk gehad, ben er blij mee ( alleen de kleur ).
Groetjes mevr. fischer.

Joke Roelofs

Informatieve, vriendelijke klantenservice. Prima schoenen, ruime keus

Vincent Verhoeven