Tjipke van der Veen

Heel prettig

Michael Grootjans

Niet goed, veter in schoen duidelijk beschadigd, niet nagekeken/hersteld voor verkoop
de naverkoopdienst reageerde evenwel zeer klantvriendelijk, met voorstel tot retournering en terugbetaling, zonder discussie, als klant toch gevoel van vertrouwen

E.Fransen

Super ervaring...foutieve levering word keurig opgelost!!

Niet zo geweldig - ik kocht schoenen waarvan in de advertentie gemeld was dat ze maat 36 waren. Helaas stond heel duidelijk een sticker in v maat 37. En ze waren idd veels te groot. Dus terug. De... Niet zo geweldig - ik kocht schoenen waarvan in de advertentie gemeld was dat ze maat 36 waren. Helaas stond heel duidelijk een sticker in v maat 37. En ze waren idd veels te groot. Dus terug. De staat v de schoenen was wel perfect!

Reactie 95percent:

Dank voor uw feedback. Fijn dat u de schoenen er goed uit vond zien. Excuses dat we de maat verkeerd hadden genoteerd. Dit is inmiddels aangepast en goed vermeld bij het product. Hopelijk tot ziens.

selma Savas

Heel goed!

Jeffrey Johannes

Het bedrijf is zeer klantvriendelijk en doet er alles aan om van hun kant te zorgen dat je tevreden blijft.
Helaas, zijn ze afhankelijk van derden, zoals DHL, en heeft het langer geduurd, voordat ik mijn schoenen had. Helaas te groot en ik heb na kosteloos terugsturen mijn geld weer teruggekregen.

Ella Kreling

Heel goed, er was een kleinigheidje aan een schoen, ik mocht het ter plaatse laten repareren en het kassabonnetje opsturen.Super!