S Capel

Prima, goed product snel verzonden

lucrece van caelenberghe

Mooie aankoop, ik ben er blij mee ...

Zhang Jing

Ik heb 3 paar schoenen gekocht. Maar een paar heeft probleem met de inlegzolen. Ik heb met de klantenservice gecontacteerd en goede oplossing gekregen. Ik ben tevreden daarover en zal meer schoenen... Ik heb 3 paar schoenen gekocht. Maar een paar heeft probleem met de inlegzolen. Ik heb met de klantenservice gecontacteerd en goede oplossing gekregen. Ik ben tevreden daarover en zal meer schoenen hier kopen.

Thijssen

Aankoop schoenen

Anke Bouwhuis

Supergedelegeerden sandalen gekocht voor mooie prijs

Ad Versteeg

Met de schoenen die ik kocht bleek iets te zijn. Een klein gebrek dat niet reparabel bleek. Dat kan gebeuren. Na melding werd direct een oplossing bedacht in de vorm van excuses, geld terug en... Met de schoenen die ik kocht bleek iets te zijn. Een klein gebrek dat niet reparabel bleek. Dat kan gebeuren. Na melding werd direct een oplossing bedacht in de vorm van excuses, geld terug en nieuwe schoenen ter compensatie voor het ongemak. Perfect en snel geregeld.

95 percent

Verkeerde maat geleverd maar super opgelost! Als blijk van spijt hebben ze mij een gratis paar schoenen laten uitzoeken. Top klantenservice en de staat v de schoenen was uitmuntend.

Talitha van der Gijp

Top!