Talitha van der Gijp

Top!

Ingrid Corten

Aafje

Mooi concept tegen verspilling. Heel klantvriendelijk bedrijf. Drie paar mooie sneakers besteld. Goed geholpen bij de klacht (piepende zool).

Ruud Thijssen

Ik heb laatst een bestelling gedaan van een paar Ecco schoenen maat 42. Deze waren ongebruikt en ik was er blij mee. Ik heb ze echter terug moeten sturen omdat het een dames model was, deze zijn een... Ik heb laatst een bestelling gedaan van een paar Ecco schoenen maat 42. Deze waren ongebruikt en ik was er blij mee. Ik heb ze echter terug moeten sturen omdat het een dames model was, deze zijn een stuk smaller. Stond niet in de advertentie.

kitty niels

Eerste paar schoenen viel erg tegen en wilde deze dus terug sturen maar ik bleek een foutief mailadres te hebben ingevuld, na enkele telefoontje met bijzonder vriendelijke, meedenkende medewerkster... Eerste paar schoenen viel erg tegen en wilde deze dus terug sturen maar ik bleek een foutief mailadres te hebben ingevuld, na enkele telefoontje met bijzonder vriendelijke, meedenkende medewerkster kwam alles dik in orde: chapeau!!

Carla van Tricht

Zeer snel geleverd

matthy versteeg

Goede service leveren wat is afgesproken

Anja Kuypers

Zeer tevreden klant !

Mary Wullems

Fijne service en goede spullen