Hunink

Uitstekend, de sterren prima geven aan wat te verwachten.

Joost

Fijne schoenen gekocht.

Siska Holterman

Levering van de sandalen al de volgende dag na de bestelling.
Goed verpakt, sandalen idd in zeer goede conditie.
Helaas knapte er binnen een uur het hielbandje langs het stikwerk.
Ik...
Levering van de sandalen al de volgende dag na de bestelling.
Goed verpakt, sandalen idd in zeer goede conditie.
Helaas knapte er binnen een uur het hielbandje langs het stikwerk.
Ik heb de sandaal toen zelf naar de schoenmaker gebracht. Kennelijk was dit de zwakke plek van deze sandalen.
Ik heb dit aan het bedrijf gemeld. Hier nog geen reactie op gehad.

François Pouille

Middelmatig

Henriette Oosten

Ik zou graag een verlanglijstje op de website zien. Je kunt dan de schoenen waar je belangstelling voor hebt eerst op je verlanglijstje zetten. En daarna beslissen welke je koopt. Nu dien je ze... Ik zou graag een verlanglijstje op de website zien. Je kunt dan de schoenen waar je belangstelling voor hebt eerst op je verlanglijstje zetten. En daarna beslissen welke je koopt. Nu dien je ze eerst allemaal in je mandje te stoppen en daarna weer te verwijderen.

Hans Warnaar

Komt na wat ze zegen over het product

J de Vries

Tot nu toe 2 bestellingen gedaan. 1 paar ECCO tracks voor 40 euro. Deze waren idd perfect en dit was een koopje. Zeer tevreden dus. Hierop durfde ik nog een bestelling te plaatsen. Dit waren als... Tot nu toe 2 bestellingen gedaan. 1 paar ECCO tracks voor 40 euro. Deze waren idd perfect en dit was een koopje. Zeer tevreden dus. Hierop durfde ik nog een bestelling te plaatsen. Dit waren als nieuwe veterboots. Echter voor 80 euro nu. Deze schoenen waren idd als nieuw maar er zat een schreur van 2 cm in het suede. Hele mooie boots maar durfde dit niet te laten maken op kosten van 95percent door de schoenmaker omdat het suede zo dun was dat ik bang was dat het zomaar weer zou scheuren. Dus retour gestuurd en geld in dit geval terug gevraagd. Ik heb het geld nog niet ontvangen maar de termijn voor het terugstorten is ook nog niet voorbij. Kan dus dat nog niet beoordelen. Zou al met al toch dit bedrijf aanbevelen omdat het een mooi initiatief is en omdat ze snel leveren.

Ben

Goede klantenservice! Kreeg niet de schoenen die ik verwacht had, maar de klantenservice nam contact op en verklaarde waarom dit was gebeurd. Kon tevreden zijn met de hiervoor geboden oplossing.