Zeer goede klantenservice

Joanne Buitenhek

Super tevreden

Josefien Boumans

Nadat ik doorgegeven heb dat de schoen kapot was gegaan. Meteen een reactie gekregen en het geld teruggestort. Mag de schoenen houden. Hele goede service. Waarvoor dank. Vriendelijke groet .Josefien... Nadat ik doorgegeven heb dat de schoen kapot was gegaan. Meteen een reactie gekregen en het geld teruggestort. Mag de schoenen houden. Hele goede service. Waarvoor dank. Vriendelijke groet .Josefien Boumans

Azim Samadi

Zeer goed

Anne van Hattum

Dit was de tweede keer dat ik bestelde bij dit bedrijf. Uitzoeken en bestellen gaat makkelijk. Betalen via het systeem liep net als vorige keer nu ook vast. (creditcard) Het wordt dan automatisch... Dit was de tweede keer dat ik bestelde bij dit bedrijf. Uitzoeken en bestellen gaat makkelijk. Betalen via het systeem liep net als vorige keer nu ook vast. (creditcard) Het wordt dan automatisch achteraf betalen. Wat natuurlijk ook kan.
Ik heb in dit geval de schoenen teruggestuurd. Ze passen wel, maar waren minder stevig dan ik op grond van de foto's had verwacht. Op zich zou iets meer info wel mogen. Bijvoorbeeld bij het ene paar kwam ik er via zoeken op het internet achter dat er ook een ritsluiting in zat.
Het terugsturen en de procedure daarvoor is ook goed te doen.
Ik heb de klantenservice, vriendelijke dame, gebeld om te vragen of ze mij kunnen adviseren welke schoenen of merken wel stevig zijn (stijve zijkanten van de hak) maar dat vinden ze lastig en weten het eigenlijk niet zo goed. Dat is een van de nadelen van online winkelen, net niet genoeg info hebben en daardoor spullen ook weer retour moeten sturen, iets wat ik het liefst voorkom.

Rob Brussaard

Product zoals omschreven duidelijkheid in de website een aanrader

Willemijn

Ik had een super mooie merk tas besteld bij 95percent. Hij is echt nog prachtig en dat voor de helft van het geld! Iedereen is jaloers op mijn mooie tas. Daarnaast ook een paar strak witte sneakers... Ik had een super mooie merk tas besteld bij 95percent. Hij is echt nog prachtig en dat voor de helft van het geld! Iedereen is jaloers op mijn mooie tas. Daarnaast ook een paar strak witte sneakers besteld zo goed als nieuw! Wat een top website. Super blij mee en ondertussen ben ik gewoon Duurzaam en goedkoop bezig, Nice!