Sanne Huizer

Keurige snelle levering, jammer dat de zeer kapotte veters niet meer te verkrijgen zijn. Dit is een minpunt. Tov de nieuwprijs was de gevraagde prijs te hoog.
Inmiddels een telefoontje gehad...
Inmiddels een telefoontje gehad dat ik op kosten van 95percent nieuwe veters mag gaan kopen. Wat een unieke service!! KLASSE.

Alexander Ouwens

Had 2 paar schoenen besteld die werden gewaardeerd op de website met 3 en 4 sterren. Beide paar schoenen waren nauwelijks van nieuw te onderscheiden. Enige minpunt was dat in 1 paar schoenen... Had 2 paar schoenen besteld die werden gewaardeerd op de website met 3 en 4 sterren. Beide paar schoenen waren nauwelijks van nieuw te onderscheiden. Enige minpunt was dat in 1 paar schoenen binnenzooltjes zaten van maat 37 in mijn maat 42 schoenen. Alles afwegende ben ik zeer tevreden en koop ik vrijwel zeker vaker schoenen via 95P

F. Vening

Snelle levering sneakers piedi nudi.
Snelle levering sneakers piedi nudi.
Schoenen hebben een kleine zichtbare beschadiging gehad die is gerepareerd door de schoenmaker. Het bovenste oogje waar de veter door heen gaat, was gescheurd en gerepareerd. Helaas bij het verstevigen, is het gaatje dicht gevoerd. Gelukkig heb ik een schoenmakerstang in huis om in leren riemen gaatjes te kunnen maken. Maar was ‘af’ geweest als dit door de schoenmaker was gedaan. Net als het afknippen van de draden van het nieuwe stilwerk. Dus de schoen is (na zelf wat werk) top, maar ik had verwacht dat ze ‘af’ waren on arrival.
3e keer dat ik hier iets koop en andere 2 x was het 100% in orde, kon ik niet eens vinden wat er mis mee was. Zeçfde 5 sterren kwalificatie.

Rabbit

Schoenen zien er gedragen en gerepareerd uit

Reactie 95percent:

Geachte Rabbit,
Geachte Rabbit,
Erg vervelend hoe het is gelopen. We hebben u proberen te contacteren. Dit is helaas niet gelukt. Wij proberen altijd zorg te dragen voor de klant en wat die besteld om tot een oplossing te komen.
Wij horen dan ook nog graag van u.
Groet Team 95Percent

Marilou Wobben

Geweldig concept! Snelle afhandeling en levering, echt top!