Margot Spaargaren

Regelmatig schoenen besteld, stipte afhandeling van de bestelling, helaas moest ik ook zo af en toe een paar terugsturen, maar daar werd niet moeilijk over gedaan.

Christa koops

Zeer goed. Snelle levering. Duidelijk en georganiseerd

Ellen Habraken

Super blij met mijn Gabor sneakers!

Antoinette V d pol

Super goed

Jeffrey

Faster delivery

Maikhel S.

Mooi concept!

H. Groeneveld

Snelle levering en goede communicatie.

ZAJR

Ik kreeg een e-mail of ik mijn slechte beoordeling wilde herzien. Het bedrijf houdt alle negatieve 3 reviews met 3 sterren of minder ‘on hold’. Dat is dus de reden dat je hier alleen maar positieve... Ik kreeg een e-mail of ik mijn slechte beoordeling wilde herzien. Het bedrijf houdt alle negatieve 3 reviews met 3 sterren of minder ‘on hold’. Dat is dus de reden dat je hier alleen maar positieve reviews ziet.
De website ziet er op het eerste oog prima uit. Maar de beschrijving over de staat van de schoenen is karig. Geen beschrijving wat er is gedaan aan de schoenen. De foto’s vind ik niet volledig. Pas als je ze thuis uit de doos haalt krijg je een echt goed beeld. Er zit geen echtheidsbewijs bij de schoenen, je weet dus nooit of ze 100% origineel zijn.
Ik kreeg de schoenen beschadigd thuis. Ik heb hierover gemaild en mocht de schoenen zonder opgaaf van reden retour sturen. Dat heb ik gedaan. Bijna 2 weken verder zie ik de schoenen weer online staan op de website. Maar ik heb van 95Percent geen bericht noch terugbetaling ontvangen.
Daar heb ik over gemaild. En pas na de negatieve review kreeg ik antwoord. Ik zou mijn geld voor afgelopen weekend terug hebben op mijn rekening. Afgelopen zaterdag heb ik wéér met de klantenservice gemaild, want ik had het geld niet terug zoals ‘Bianca’ van de klantenservice had beloofd. Uiteindelijk heb ik zelf maar bij Paypal een verzoek ingediend tot terugbetaling. Dat stond binnen 24u op m’n rekening. Ik koop hier nooit meer wat. Van de uitnodiging om de review te herzien zullen ze spijt hebben. Van twee sterren naar 1 ster en zelfs die hebben ze niet verdiend.

De Laat

Ik heb hier eerder besteld. Dat beviel heel goed, de schoenen zagen er prachtig uit en dat tegen een betaalbare prijs. Helaas bij mijn tweede bestelling de ring waar de schoenveters door moet kapot.... Ik heb hier eerder besteld. Dat beviel heel goed, de schoenen zagen er prachtig uit en dat tegen een betaalbare prijs. Helaas bij mijn tweede bestelling de ring waar de schoenveters door moet kapot. Zo kwam de schoen uit de doos. Ik mocht het bonnetje van de schoenmaker declareren.