Alfons Tielen

Eerste bestelling liep vlot en netjes.

harald van horn

Slordig en ontevreden

Tera Donk

Prima geregeld. Hadden wel wat gebruikerssporen daardoor ook flink afgeprijsd. Maar na 1 x dragen heb je dat zelf ook al. Ik ben tevreden.

Ineke van Dijk

Positieve ervaring

Moniek Heuveling

De schoenen zaten keurig netjes verpakt. Helaas was er toch een gaatje waar de veter door moet kapot. Ik snap dat dit niet gezien was bij het nakijken van de schoenen, was bijna niet te zien. Ik heb... De schoenen zaten keurig netjes verpakt. Helaas was er toch een gaatje waar de veter door moet kapot. Ik snap dat dit niet gezien was bij het nakijken van de schoenen, was bijna niet te zien. Ik heb de schoenen naar de schoenmaker gebracht en het bonnetje gemaild. Ik had al snel een vriendelijk bericht terug. De kosten zijn volledig vergoed. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Veréla de Bruin

Super leuke Bergstein laarsjes voor mijn dochter gekocht. Ze hadden volgens de website 3 sterren, maar ik vond ze er nog perfect nieuw uitzien! Levering was ook heel snel! Top!

M.E.W. Kurris

Snel prettig en prima product

Belinda de keizer

Mooie schoenen,goede prijs...enige minpuntje is dat de hakhoogte er niet bij wordt vermeld,dat zou voor veel vrouwen heel helpzaam zijn!!toch een kleine moeite om dat er bij te vermelden. Voor de... Mooie schoenen,goede prijs...enige minpuntje is dat de hakhoogte er niet bij wordt vermeld,dat zou voor veel vrouwen heel helpzaam zijn!!toch een kleine moeite om dat er bij te vermelden. Voor de rest uitstekende service!

Tineke Hazendonk

Goede ervaring