HJA Fieuw

Gewoon super tevreden als nieiw

Ulla

Mooie leren laarzen en op tijd geleverd

Suzanne Hage

Fantastisch

Ir Reyn

Goed en snel geregeld

B Paalman

Ik heb nu twee keer schoenen besteld, en beide keren de schoenen teruggestuurd. Niet omdat ik de schoenen niet mooi vond maar omdat het eerste paar veel te groot was en bij het tweede paar was de... Ik heb nu twee keer schoenen besteld, en beide keren de schoenen teruggestuurd. Niet omdat ik de schoenen niet mooi vond maar omdat het eerste paar veel te groot was en bij het tweede paar was de hak ingetrapt. Dat noem ik geen lichte beschadiging. Ik vind het jammer, ik werk graag mee aan een betere wereld.

Ine Bouwhuis

Mooie schoenen helaas de rits aan de rechterschoen stuk

Jose Burgers

Erg fijn . Alleen staan er op de site van de schoenen die je wilt te weinig informatie , bv de laarzen die ik besteld heb zijn perfect en zeker voor de extra koude dagen maar liever had ik ze gehad... Erg fijn . Alleen staan er op de site van de schoenen die je wilt te weinig informatie , bv de laarzen die ik besteld heb zijn perfect en zeker voor de extra koude dagen maar liever had ik ze gehad zonder wintercollectie voering ,dit kon ik nergens lezen dat ze daarvan voorzien waren .jammer

Annelies Toet

Ik heb de schoenen vlot ontvangen, een mail met nog een vraag gestuurd daar na 2 dgn antwoord op gekregeb nog een mail gestuurd en daar nog niets van gehoord

Vanessa Maarleveld

Je ontvangt wat er wordt beloofd