Pascale Vandendriessche

Tevreden voor de prijs ;-)

Joyce

Wat een slechte bedoeling dit!! Nooit bestellen. Ik kreeg verkeerde schoenen opgestuurd die ik vervolgens mocht houden… na binnen 10 minuten 5 mails te krijgen van dit bedrijf mocht ik ze toch niet... Wat een slechte bedoeling dit!! Nooit bestellen. Ik kreeg verkeerde schoenen opgestuurd die ik vervolgens mocht houden… na binnen 10 minuten 5 mails te krijgen van dit bedrijf mocht ik ze toch niet houden. Vervolgens sturen ze 3 dagen later weer een ander paar schoenen op die ik niet besteld heb. Dramatisch dit echt!! Veel werk aan voor shit.

Bas Groothuis

Correct

Renee Schuurman

Van de 10 paar, 2 paar gehouden

Lian

Heel goed! De schoen bleek kapot en ik mocht de schoenen bij de lokale schoenmaker laten maken, het geld voor de reparatie stond binnen no time op mijn rekening. Grote klasse dat dit mogelijk is!... Heel goed! De schoen bleek kapot en ik mocht de schoenen bij de lokale schoenmaker laten maken, het geld voor de reparatie stond binnen no time op mijn rekening. Grote klasse dat dit mogelijk is! Snel reactie op mails.

Loes Jongeneel

Prima!

Wilma

Goed bedrijf, alles wordt snel geleverd. Bij het retourneren is de terugbetaling ook vlot.