Lydia

Heel goed!

Heel goed!

Ik heb twee paar sneakers besteld met 4 sterren. De schoenen zien er echt uit als nieuw. 95percent is zo'n goed alternatief om elkens nieuwe schoenen te kopen. Het is ontzettend de moeite waard om even rustig op de website rond te kijken. I love it!

G.H. Meinema

Nette schoenen gekocht voor heel redelijke prijs

Yf Penders

Perfecte service!

Ingrid

Prima! Schoenen zien er uit zoals beloofd. Soms zelfs nog beter. Fantastisch initiatief dit. Goed voor de portemonnee én het milieu!

Jacolien Boersma

Positief

Suzanne

Bijna 5*, maar klantenservice kan beter. Kuitmaten vd laarzen beschrijven op de site scheelt veel retouren denk ik. En bij Lamica hangt er zelfs een label aan met ‘S’ van small. Toen ik ernaar vroeg... Bijna 5*, maar klantenservice kan beter. Kuitmaten vd laarzen beschrijven op de site scheelt veel retouren denk ik. En bij Lamica hangt er zelfs een label aan met ‘S’ van small. Toen ik ernaar vroeg via mail moest het opgemeten worden. Toen ik ze kreeg zag ik het label eraan. Perfect dus! Idee achter het bedrijf is natuurlijk top, dus ik blijf klant.