Ingrid Legius

Ik had niets ontvangen, er is melding door gedaan van mij bij jullie. Er werd een onderzoek ingesteld werd me gezegd.
8 dagen later komt iemand uit de straat het pakje brengen, dacht dat het...
8 dagen later komt iemand uit de straat het pakje brengen, dacht dat het van zijn dochter was; dochter was n weekje weg, komt terug en ziet dat het niet voor haar is. DHL heeft EN niet bij me aangebeld bij aflevering (ik was thuis) EN ze hebben geen briefje achter gelaten waar ik het kon ophalen.
Vervolgens heb ik afgewacht of ik van het onderzoek terug zou horen, niets meer opgehoord. Nu wordt gevraagd of ik mijn review wil herschrijven omdat ik eerst had gezet dat ik niets ontvangen had.
Ik vind het niet prettig dat dit zo loopt en dat er niet de moeite wordt genomen om even te bellen nav de inhoud van de review, OFWEL nav het onderzoek.

Marian Tjemmes

Keurig verzorgd vlotte verzending, product voldoet aan onze verwachting

Maria Stalman

Ik heb een bestelling terug gestuurd, maar nog geen bericht over terug betalen gehad.

Reactie 95percent:

Binnen 14 dagen na ontvangst, dat vermelden we ook netjes op de pakbon. With love, 95Percent

Julie Van der Lugt

Prettig en snelle levering

Ton Dietvorst

Prima eerste kennismaking

Debby

In het begin schoenen voor een mooie prijs besteld en makkelijk kunnen retourneren als ze bijv te groot waren. Maar nu al 2 keer gehad dat er niet / slecht gereageerd werd op berichten. En de... In het begin schoenen voor een mooie prijs besteld en makkelijk kunnen retourneren als ze bijv te groot waren. Maar nu al 2 keer gehad dat er niet / slecht gereageerd werd op berichten. En de laatste keer had ik schoenen die heerlijk zaten, maar na een paar dagen was een zijkant open gescheurd. Ik vraag me dus af wat de redenen kunnen zijn dat de schoenen bij dit bedrijf aankomen.

Reactie 95percent:

Hi Debby, u heeft gelijk! Klantenservice was simpelweg niet op orde. Dit moet voor ons beter en daarom hebben we nu nieuwe mensen op de klantenservice. Hopelijk wil u het nogmaals proberen dan... Hi Debby, u heeft gelijk! Klantenservice was simpelweg niet op orde. Dit moet voor ons beter en daarom hebben we nu nieuwe mensen op de klantenservice. Hopelijk wil u het nogmaals proberen dan ervaart u het vanzelf. With love and excuses 95Percent

Jannet Jongman

Schoenen voldoen niet aan de sterren die ze geven

Reactie 95percent:

Hi Jannet, Vervelend dat dit uw ervaring is! Dit is uiteraard niet de bedoeling. We gaan dit passen en netjes oplossen. Excuses and with love 95Percent

Jenny Tonge

Helemaal top. Mooie schoenen voor een super prijs.

Gerda Monsma

Snelle levering, prachtige schoenen voor een fijne prijs