Tukker

Goede prijs-kwaliteit, duurzaam.

Martijn Rodrigo

Voldoet aan verwachting

Humphrey Saliha

What you see, is what you get!

Thea Eijkenboom

Super gaaf, dure schoenen die nog goed tot zeer goed zijn voor een mooie prijs.
Zo snijd het mes aan 2 kanten, minder weg te gooien en klanten hebben een ruime keuze voor een aangepaste prijs.

Pim van rees

Prima, schoenen zijn gewoon als nieuw!

Julia Planting

Goede service, mooie producten. Snelle en nette verzending

Carla Brienen

Geweldig

Dm

De halve ster is echt puur voor de klantenservice. De schoenen zijn prima en het concept is top. Maar om in contact te komen met de klantenservice moet je heel veel moeite doen. Je krijg laat of... De halve ster is echt puur voor de klantenservice. De schoenen zijn prima en het concept is top. Maar om in contact te komen met de klantenservice moet je heel veel moeite doen. Je krijg laat of geen reactie. Er wordt gezegd dat je wordt geholpen maar helaas gebeurd dit niet. Er was een retour verkeerd verwerkt en ik moest betalen voor schoenen die ik niet had. Uiteindelijk heb ik het moeten oplossen met rechtsbijstand omdat ik niet gehoord werd. Heel jammer. Ik ga hier niet meer bestellen ben ik bang.

Reactie 95percent:

Schoenen goed? Concept goed? Klantenservice aardig? Alleen omdat we wat trager hadden gereageerd een halve ster. Heel jammer! Wij hopen na onze reactie u toch nog terug te zien. With love 95Percent

A

Prima service en product!