Petra Barelds

Prima, snelle levering en super product

Raoul Kouwen

Mooie schoenen, fijne prijs en supersnel geleverd

M. Bal

Leuke onderneming die kwaliteit combineert met duurzaamheid/hergebruik

Coby

Prima service, prachtige laarzen

marja bloksma

Heel goed

Nicole

Prima service en blij met mijn nieuwe Laarzen die ik voor de helft van de originele prijs heb gescoord!

Bas Luijten

Meestal gaat alles goed en zijn de schoenen ok. Maar de laatste 9dagen verloopt het contact moeizaam. Ik krijg alleen standaard mail terug. En wil graag mijn geld terug van schoenen die niet goed... Meestal gaat alles goed en zijn de schoenen ok. Maar de laatste 9dagen verloopt het contact moeizaam. Ik krijg alleen standaard mail terug. En wil graag mijn geld terug van schoenen die niet goed zijn.

Anne

Helaas geen goede ervaring mee. 2 paar schoenen gekocht en de duurste terug gestuurd, maar we moesten wel de duurste betalen! Er wordt gewoon gezegd dat we de schoenen in de verkeerde doos hebben... Helaas geen goede ervaring mee. 2 paar schoenen gekocht en de duurste terug gestuurd, maar we moesten wel de duurste betalen! Er wordt gewoon gezegd dat we de schoenen in de verkeerde doos hebben teruggestuurd. Meerdere keren gebeld, app gestuurd en mail, uiteindelijk de rekening betaald 111 euro! ipv 56 euro na meerder aanmaningen, dus maar betaald en daarna zouden ze met een oplossing komen, helaas niets meer gehoord (vanaf oktober speelt dit al)

Reactie 95percent:

Hi Anne, heel vervelend! Helaas had u de dozen omgewisseld en de verkeerde schoenendoos gebruikt. Dit maakt dat we per ongeluk het verkeerde hebben overgemaakt. Excuses hiervoor.

Thomas Meurs

Werkt goed, prima kwaliteit voor de prijs