Annette

Heel goed, mooie schoenen, snel opgestuurd

sas berg

De staat van de schoenen zijn zeer slecht, ik wist dat ze niet nieuw waren maar bij 1 paar zat er nog smeer tussen de zolen, bij het andere paar zat er gewoon een gat in, bij nog een ander paar was... De staat van de schoenen zijn zeer slecht, ik wist dat ze niet nieuw waren maar bij 1 paar zat er nog smeer tussen de zolen, bij het andere paar zat er gewoon een gat in, bij nog een ander paar was een deel vd zool afgesleten, nou dan heb je er toch al aardig op gelopen.
Ik vond het asociaal, hoe je dit kunt opsturen naar mensen en er ook nog geld voor durft te vragen.
Heel teleurstellend, en dit zag je echt niet op de foto,s.

Reactie 95percent:

Iedereen heeft een bepaald verwachtingspatroon. Jammer dat die van u niet matchte met de schoenen. We gaan het uitzoeken en kijken waar het hier is misgegaan. Met vriendelijke groet, with love,... Iedereen heeft een bepaald verwachtingspatroon. Jammer dat die van u niet matchte met de schoenen. We gaan het uitzoeken en kijken waar het hier is misgegaan. Met vriendelijke groet, with love, greatz, 95Percent

NM Koster

Levering is snel
reactie via email snel
service om op hun kosten hier een paar schoenen te laten repareren goed
duidelijkheid mankement aan schoen op website slecht: er staat niet bij...
Levering is snel
reactie via email snel
service om op hun kosten hier een paar schoenen te laten repareren goed
duidelijkheid mankement aan schoen op website slecht: er staat niet bij wat er dan mis is met het product
drie keer nu product gehad wat gewoon niet draagbaar was door het defect, da’s vrij slecht, mankement mag zeker maar niet een waardoor het echt niet draagbaar is

Reactie 95percent:

Dit is absoluut niet de bedoeling. We gaan dit uiteraard proberen uit te zoeken en te kijken waar het mis is gegaan. Excuses voor het ongemak. With love, 95Percent

Saskia Van Moorsel

Super!!!

Barbara

Mooie schoenen voor een goede prijs!

Jacqueline Van Vliet

Retour sturen is geen probleem, hoewel ik dit natuurlijk zoveel mogelijk probeer te voorkomen. Prima service!

Gerdien Visser

Snelle service goede voorwaarden

Emjee

Mooie merkschoenen voor een aantrekkelijke prijs