Chester Poots

Netjes verzorgd

Vesta Gerrits

In 1 woord super! Nette schoenen, goeie service, snel ontvangen!

W.J. Beukema

Vlotte levering, sneakers zien er goed uit. Wel ergens een klein stiksel los. Er stonden 4 sterren bij. Toch ben ik erg blij met de sneakers. Ik ben erg blij dat ik dit bedrijf tegen ben gekomen op... Vlotte levering, sneakers zien er goed uit. Wel ergens een klein stiksel los. Er stonden 4 sterren bij. Toch ben ik erg blij met de sneakers. Ik ben erg blij dat ik dit bedrijf tegen ben gekomen op internet. Scheelt € 80

Stanneke Kruiswijk

Helemaal top!

Katja Müller

Leuke schoenen, goede service, snelle levering! Helemaal blij!

Carla Zoethout

Ik had niet zo’n goede ervaring.kreeg de verkeerde maat toe gestuurd.terwijl er op de site een andere maat stond.
Heb ze terug gestuurd omdat ik ze niet pas.Een teleurstelling dus.

Nicole Slegers

Zeer positief

Lyda

Vlotte levering, maar de kwaliteit laat behoorlijk te wensen over.De kwaliteit van de super dure schoenen Red-Rag is heel matig. De zool is na 2X buiten lopen al helemaal schuin afgesleten en de... Vlotte levering, maar de kwaliteit laat behoorlijk te wensen over.De kwaliteit van de super dure schoenen Red-Rag is heel matig. De zool is na 2X buiten lopen al helemaal schuin afgesleten en de onderste rand is zelfs met jif niet schoon te krijgen.Toch stuur ik ze niet terug want het leer is super !!! Ik heb eventueel foto's