N.

De schoenen zouden lichte gebruiker sporen hebben. Echter zit de originele binnenzool niet eens meer in de schoenen.
Per ongeluk is de originele doos bij het oud papier beland en probeer ik...
Per ongeluk is de originele doos bij het oud papier beland en probeer ik contact te krijgen via de chat functie hierover. De berichten zijn gelezen, maar ik krijg geen reactie op mijn vragen.
Mijn ervaring is hierdoor niet zo positief.

Reactie 95percent:

Het spijt ons maar de originele zool wordt vervangen dat hoort bij het refurbishment proces. Helaas dient u inderdaad de originele doos te bewaren als u iets wil retourneren. Een tv retourneert u... Het spijt ons maar de originele zool wordt vervangen dat hoort bij het refurbishment proces. Helaas dient u inderdaad de originele doos te bewaren als u iets wil retourneren. Een tv retourneert u toch ook niet zonder doos. Iets wat overigens heel duidelijk gecommuniceerd wordt. Contact is wel gelegd alleen het antwoord is wellicht niet naar tevredenheid, vervelend en jammer. We hopen u toch terug te zien. Met vriendelijke groet, Team 95Percent

Monica Farlora

Ik heb voor de eerste keer iets besteld , alles is keurig gegaan, spijtig waren ze te klein

Remko Elderhorst

Prima!!!

Karoline

Prima! Met mijn eerste bestelling was iets mis maar het is naar grote tevredenheid opgelost.

Herma Weekamp

Prima waar voor je geld. Goede service.

Mies Pols

Mijn bestelling afgerond om 21.30 precies-ik vroeg me af of ze het nog in behandeling zouden nemen- en tóch de volgende dag al afgeleverd: bravo!

Sheng Yue Jiang

In het begin wist ik niet zeker of de schoenen zoals verwacht aan zouden komen (o.a. vanwege de reviews en de goedkope prijzen), maar ik ben echt heel tevreden! Het ene paar was echt geweldig! Wel... In het begin wist ik niet zeker of de schoenen zoals verwacht aan zouden komen (o.a. vanwege de reviews en de goedkope prijzen), maar ik ben echt heel tevreden! Het ene paar was echt geweldig! Wel jammer dat ze bij de andere een verschil tussen die 2 expres niet op de foto lieten zien... echt balen

Sjanie Pellegrom

Goed bedrijf

Evelijn Eenkhoorn

Raar email contact over retour zending

suzy vandersteegen

Problemen met retourzending uit Belgïe

Reactie 95percent:

Helaas vanuit België hanteren wij inderdaad geen antwoordnummer. In dat geval dient u het voor te schieten. We hebben uw feedback meegenomen in ons beleid. Hopelijk tot ziens, with love 95Percent