Ji Hulsbosch

Precies zoals beloofd

D

2 paar schoenen besteld. 1 paar perfect 2e paar stuk. Via mail geen reactie, via app wel. Ik zou een ander paar opgestuurd krijgen en de Kapotte terug sturen. Na wat geheen en weer krijg ik... 2 paar schoenen besteld. 1 paar perfect 2e paar stuk. Via mail geen reactie, via app wel. Ik zou een ander paar opgestuurd krijgen en de Kapotte terug sturen. Na wat geheen en weer krijg ik blijkbaar ooit mijn geld terug en blijf ik met dat Kapotte paar zitten. Heb zelfs aangeboden de retour kosten te betalen maar helaas.

Reactie 95percent:

U heeft netjes andere schoenen gekregen en het geld gecrediteerd. Zoals u mag verwachten. Er was een defect wat we helaas niet gezien hadden tijdens ons refurbishment proces. Excuses daarvoor maar... U heeft netjes andere schoenen gekregen en het geld gecrediteerd. Zoals u mag verwachten. Er was een defect wat we helaas niet gezien hadden tijdens ons refurbishment proces. Excuses daarvoor maar hoeven daarom niet retour. With love, 95PERCENT

Marian Kloek

Verkeerde maat geleverd

Reactie 95percent:

Gelukkig dat de schoenen nog van pas kwamen. We hebben voor uw zoontje een passende oplossing geboden gezien de teleurstelling. We zien u namelijk graag terug. With love 95Percent

Annemieke Romeijn

Prima.

SR Moman

Prima om schoeisel niet meteen weg te gooien maar te repareren/ op te frissen voor een 2e leven. Er werd vlot geleverd en een goede verpakking. Het produkt was in uitstekende staat.

John Schaper

Positief

Daniëlle overtoom

Daniëlle overtoom

Linda ten Barge

Snelle levering mooie schoenen voor een kleine prijs

Daan

Top bedrijf. Al vaak besteld met tevredenheid.